Selger min defekte PS2.

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
maskinenens laser er utslitt å takler ikke lese av plater lengre. den fungerer helt fint når man starter, å man kommer inn i menyen der å det, men når man setter i en plate så tikker eller hoster bare laseren å er ikke istand til å lese av platen.

det følger med 2 håndkontrollere, hvorav den ene er orginal å den andre av merke "Chili". begge fungerer som de skal.

et orginalt 8mb minnekort er også med. det er også helt i orden å fungerer normalt.

4 spill:

Gran Turismo 3 A-SPEC... orginalt med manual å er i god stand.
Enter The Matrix... Orginalt med manual å i god stand.
Tenchu: Wrath of Heaven... orginalt med manual å i god stand.
Promo versjon av The Thing... Promo uten manual med noen skjønnhetsriper men fungerer normalt som det skal.

scart tilkobling å demo-cd følger også med...

1100,- kronasjer inkludert porto å embalasje å alt er ditt!

for kun 1 playstation med 1 kontroll koster det 1200 på elkjøp... elkjøp har wild west dager, jeg har astronautiske ufo dager. blir ikke billigere enn dette :tommelopp:
 
#3
1100,- for en defekt ps2 er jo helt høl i huet. Den er ikke verdt halvparten engang.
 
#4
1100,- for en defekt ps2 er jo helt høl i huet. Den er ikke verdt halvparten engang.
følger med 4 spill 2 kontrollere å minnekort da. kan forresten legge ved Orginal versjon av Final Fantasy X med Bonus disc "Behind Final Fantasy X". er i mint condition.

men må først høre om godeste Robotiger godtar mitt tilbud på det siden han var interresert i å kjøpe det hos meg.

numrene på ps2 er: SCPH-30004

serie nummer: C 1 8 6 3 6 2 1

EDIT: jeg betaler fraktkostnadene selfølgelig.
 
#6
aha. jeg tok feil av deg å robotiger. han sendte meg PM å jeg trodde det var deg siden jeg nettop hadde postet i emnet ditt. ble ikke nå av den handelen så jeg er hypp hvis du er hypp :tommelopp:

har sendt PM...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.