[Til salgs] Selger noen filmer (spesialutgaver)

#1
Hei

Før jeg legger noe ut på ebay tenkte jeg å prøve å høre litt her på forumet om det er noen interesse. Har en kjempestor filmsamling bestående av dvd og blu-ray, og mange av disse er spesialutgaver som tar stor plass. På grunn av plassmangel håper jeg å få solgt unna noen av disse. Har ikke satt noen pris på noe, så hvis noen er interessert er det bare å ta kontakt med et tilbud. Dersom dere finner disse på ebay eller lignende kan jeg prøve å matche prisen eller gi en bedre pris.

Kan legge ut bilder siden, eller hvis noen vil se noen spesifikke utgaver. Foreløpig kan jeg bare ramse opp noen av de jeg ønsker å bli kvitt:


- I, Robot | Limited Edition | Sonny Head Box Set (Japan)

- Alien Quadrilogy | Limited 25th Anniversary Alien Head Box Set (Japan)

- The Nightmare Before Christmas - Ultimate Collector's DVD Set | Limited Gift Set (Tyskland)

- The Alien Anthology Blu-Ray Alien Egg Boxset (UK)

- Terminator Salvation | Limited Edition T-600 Skull Box Set (UK?)

- James bond dvd ultimate collectors set

+ Kill Bill vol.1 og 2 fra japan

Har forøvrig også masse vanlige dvder jeg kunne tenkt meg å kvitte meg med hvis noen er interessert i billige filmer.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Litt nysgjerrig på Alien Anthology-pakka, må google noen bilder (om du ikke har?) men du kan jo slenge ut en ca pris så tar vi det derfra!
 
#3
Hvis du tenker på Alien blu-ray settet er det denne:

http://images2.fanpop.com/image/pho...lu-ray-the-alien-films-13868584-2475-1125.jpg

Prismessig ser jeg den ligger rundt 1000 og oppover på ebay.co.uk, tenker litt under det. Men hvis du finner den til en bedre pris kan jeg matche det, eller du kan eventuelt komme med et prisforslag selv. Det var et forholdsvis dyrt sett når det kom ut, om jeg ikke husker feil tok norske utsalgssteder rundt 1000 kr for det pga import osv. Selve innpakningen er laget av Sideshow Collectibles som spesialiserer seg på film statuetter og replica.

Om du har flere spørsmål skal jeg svare så godt jeg kan
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Den var litt kul, prisen ikke skremmende, skal se det an og kommer tilbake til deg iløpet av et par dager om det er interessant, takk!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Hei, beklager det tok litt tid men vi finner nok ikke plass til den, sorry!
 
#8
Hopp

Er ikke denne http://www.tokyobaron.com/products_pictures/kill_bill_1_box.jpg ? Og I Robot hode i god stand? eventuell pris?
Jo det stemmer, det er den ;) Har begge, legger ved en link;

I Robot hodet er i god stand, har alt som var inkludert.. men esken var dessverre så ødelagt i frakten fra japan at den har jeg ikke lenger. Pris avhenger av om jeg må sende den og hvor. Men kom med et realistisk bud så skal jeg vurdere det. Ellers kan jeg sjekke ebay når jeg får tid i morgen.

http://2.bp.blogspot.com/_orkfbHzqMUg/TJfj9yvN1bI/AAAAAAAADTA/ToGwpgt95NI/s1600/DSC01171.JPG
 
#9
Ser dem selger begge Kill Bill boksa for rundt 90-130 dollar på ebay, problemet er at jeg har 2ern selv. Fant I Robot hodet også og det lå på 325 dollar, lurer på om det blir litt utenfor min pris range for øyeblikket :/
 
#10
Må tenke litt på det, er ikke interessert i å sitte igjen med bare 1 av utgavene ettersom jeg er litt "completist" når det kommer til å samle på ting ;) 325 dollar hadde jeg ikke forventet uansett, tenkte mer 1000-1500 avhengig av hva frakt koster. Hvor holder du til?
 
#11
Jau en tusing er ikke så gæli pris,frista med kill bill også, 2ern alene ser litt stakkarslig ut. Holder til i Kongsvinger. Hmm tar du 1500 for hodet og kill billene da?Hvis jeg skulle tilby det? Og hvor mye kan frakten komme på? Ikke massiv income her om dagen
 
#12
Jau en tusing er ikke så gæli pris,frista med kill bill også, 2ern alene ser litt stakkarslig ut. Holder til i Kongsvinger. Hmm tar du 1500 for hodet og kill billene da?Hvis jeg skulle tilby det? Og hvor mye kan frakten komme på? Ikke massiv income her om dagen
1500 + eventuelt frakt kan jeg vurdere! Kan ta å forhøre meg om hvor mye frakt vil koste så kan jeg komme tilbake til deg. Muligens jeg legger deg ut på ebay også for å se responsen der. Få i robot hoder i omløp for tiden