Selger noen nye DVD-er! Bl.a. Office sesong 1!

#1
Selger noen nye DVD'er!!

Alle DVD'ene er forseglede Sone 2, norsk utgave (da med norsk tekst)..
Har tenkt meg rundt 80 kr stk ;)

Gjennomstreket betyr at varen er solgt..
  • Crash
    Deer Hunter (Hjortejegeren)
    Olsenbanden junior på Rocker'n
    Det Kvinner vil Ha
Vet ikke helt hva jeg skal ha for denne, men ca 99-ish + porto..
  • The Office, hele sesong 1!!
    Hele sesong 1 av denne geniale britiske TV-serien på 2 discer!! Denne serien er til å le og gråte av..

    I Januar 2004 vant The Office en Golden Globe Award for "Best Television Series: Musical Or Comedy", og slo b.la suksessserier som "Arrested Development", "Monk", "Sex and the City" og "Will & Grace".
Disse selger om jeg får rett pris for dem (disse er også forseglet)
  • Tom og Jerrys Samlede Narrestreker 1
    Tom og Jerrys Samlede Narrestreker 2
    Tom og Jerrys Samlede Narrestreker 3
    Tom og Jerrys Samlede Narrestreker 4

    Tom og Jerry tar Juleferie
På de samlede narrestrekene er det til sammen hele 89 8-minuttersepisoder!! 89!!

Edit: Kanskje selger jeg denne også.. Kommer litt annpå hva folk byr....
  • Apokalypse Now (2 disc special version)
    Dette er den den spesielle "Redux"-versjonen.. Dette betyr at den er slik regissørene ville ha den, endel lengre m.a.o.. :)
Jeg har ingen tilbakemeldinger her, men på det Norske Nintendo forumet har jeg 7 gjennomføre handler. Har også handlet litt på eBay..

:)
 
#3
La til "The Office, Sesong 1" og "Apokalypse Now"..

Husk på, alle er offisielle norske utgaver og forseglede ;)
 
#4
SITAT
Vet ikke helt hva jeg skal ha for denne, men ca 150-ish + porto..

The Office, hele sesong 1!!
Hele sesong 1 av denne geniale britiske TV-serien på en disc!! Denne serien er til å le og gråte av..[/b]
Unnskyld meg, men The Office Sesong 1 OG Sesong 2 OG Christmas Specials koster 199,- på Platekompaniet. Hver for seg koster de 99,-
 
#5
SITAT(rulleguru @ 10.12.06, 20.23) 40964
Unnskyld meg, men The Office Sesong 1 OG Sesong 2 OG Christmas Specials koster 199,- på Platekompaniet. Hver for seg koster de 99,-
[/b]
Ok.. Det visste jeg ikke!!

"Satt ned" til 99 kr, da ;)

beklager ;)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#6
Er det den amerikanske versjonen av The Office, kanskje? Den er i så fall ny og koster 159,50 på Platekompaniet.

EDIT: Glem det, overså informasjonen om at serien vant en Golden Globe i 2004. Det var jo Gervais og Merchants originalversjon.
 
#7
SITAT(Houseman @ 10.12.06, 20.29) 40970
Er det den amerikanske versjonen av The Office, kanskje? Den er i så fall ny og koster 159,50 på Platekompaniet. 150 pluss porto var uansett litt i overkant.
[/b]
Nei, den jeg selger er den britiske. Og nå koster den 99 ;)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Koster ikke The Office-boksen (sesong 1, 2 og julespesialene) mellom 200 og 300 kroner de fleste steder uansett? :blunk:
 
#9
SITAT(Nicholas @ 10.12.06, 20.38) 40973
Koster ikke The Office-boksen (sesong 1, 2 og julespesialene) mellom 200 og 300 kroner de fleste steder uansett? :blunk:
[/b]
Har ingen anelse.. Men jeg selger i allefall bare sesong 1..
 
#10
Bump..

Kom igjen!! Tom og Jerry er den perfekte juleunderholdning for liten og stor!!