Selger noen pc og Playstation 2 spill!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Gta: Vice City i God Stand, selges for 250,- kr. jeg betaler frakt... - SOLGT/BYTTET...

Enter the matrix i Mint Condition selges for 250,- kr. jeg betaler frakt...

begge spilla ovenfor er til Playstation 2 å de er begge orginale, ikke platinum å pent behandlete manualer følger med, samt kart til GTA da...

matrix er "Written and directed by the Wachowski brothers" som også sto bak film trilogien. den tar for seg storyen til Niobe å en annen fyr å hva de gjorde paralelt med historien til Neo å trinity i filmene. er masse never before seen film scener som cutscenes i spillet som også er regissert av wachowski brødrene.

så for å få med seg den fullstendige historien til Matrix så må man spille gjennom spillet og se alle filmene. :tommelopp:

GTA: Vice City er et meget omdiskutert spill som er blitt anmeldt av venneforeninger og foreldre verden over, samt foreslått forbudt i en rekke land. men det er også elsket av alle gamere verden over, å scorer 6eksere på terningen hos spillanmeldere flest!

Så alle som trenger noe til å få blodet strømmende fram til GTA: San Andreas kommer, så er dette spillet for deg!


PC: best buy, premier collection, best seller series spill kun...

Tribes 2 80,- kr. jeg betaler frakt! Mint Condition!
Gangsters 2 80,- kr. jeg betaler frakt! Mint Condition!
Thief the dark project 80,- kr. jeg betaler frakt! Mint Condition!

TOTAL GTA! Inneholder GTA, GTA LONDON og GTA 2! Mint Condition! 150,- kr. jeg betaler frakt!

mangler du en eller flere av disse for en koplett GTA samling, så er sjansen her nå! jeg selger faktisk alle GTA spilla utenom ett.!!!

det var vel alt... mange gode titler til hyggelig pris! :tommelopp:
 
#3
tja, hvis det er noe bra som jeg kunne tenke meg så kan jeg godt bli overtalt til å bytte... hva har du å bytte mot? har kun Playstation 2 å PC, så bytter kun mot PS2 Eller PC spill...
 
#5
beklager, men jeg har begge de spilla fra før...
 
#6
Jeg har morrowind uten cover, det følgte med PCen så det lå bare i en sånn mappe, men vill du bytte vice mot morrowind? Ja det er til PC. Eller FIFA WorlCup 2002 -- Playstation 2 PAL
 
#7
Har Game of the year Edition med morrowind samt enkelt versjon + enkelt versjon av begge tillegspakka, så faktisk 2 versjoner av morrowind + expansions. så det trenger jeg ikke.

men fant akkurat ut at jeg ikke hadde Tenchu Wrath of heaven likevel men 2 tidligere tenchu spill å ingen av dem var til ps2 engang. så visst tenchu er i god stand så kan vi bytte vice city mot Tenchu: Wrath of heaven. :tommelopp: ?

sender deg PM...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.