Selger og bytter spill/diverse

• Trådstarter Deleted member 1518
  • Startdato
D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg vil gjerne selge eller bytte noen spill produkter som emnetittelen sier.

Bytter eller selger:

Game Boy Advance:

- Gameboy Advance SP "NES edition"
- NES classic: The Legend of Zelda
- NES classic: Bomberman
- NES classic: Donkey Kong
- NES classic: Ice Climbers
- Pocket Music
- Linkabel som kan linke 4 spillere

Xbox:

- Brothers In Arms
- Jet Set Radio Future

- Xbox Magazinet (UK) Issue 23 demoer:
Disneys Extreme Skate Adventure
Magic: The gathering - Battlegrounds
Metal Arms
Midtown Madness 3
SSX 3
Kao The Kangaroo 2
ESPN NHL Hockey
- Xbox Magazinet (UK) Issue 16 demoer:
Wolfenstein: Tides Of War
Mechassualt
V-Rally 3
Yager
Kung Fu Chaos
Mortal Kombat Deadly Alliance

Alt er med manualer og embalasje viss ikke sier jeg ifra.
MSN: tottopunk@hotmail.com

Heisann.

Kunne trenge en ny GBASP, da L-knappen på min silver er kaputt :) .
Penger spares det på, så da måtte det bli bytte i så fall.

Xbox spill

-Blinx
-NHL Rivalz
-Splinter Cell
¨-Hitman 2
-Nightfire 007
-Dancing Stage Unleashed (brukt 1 gang)

D

Deleted member 1518

Gjest
Opprinnelig skrevet av wacco@06.07.2005, 16.18
Heisann.

Kunne trenge en ny GBASP, da L-knappen på min silver er kaputt :) .
Penger spares det på, så da måtte det bli bytte i så fall.

Xbox spill

-Blinx
-NHL Rivalz
-Splinter Cell
¨-Hitman 2
-Nightfire 007
-Dancing Stage Unleashed (brukt 1 gang)
239640​
Sorry, men jeg vil helst ha noe jeg kan spille på mot GBASP'en. Og hva skal jeg med spillene mine når jeg ikke har GameBoy :blunk:

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg vil ha ditt Brothers in Arms, gutten min. Etter en kjapp gjennomtitt av DS-veska mi kom jeg fram til at jeg kan tilby deg følgende spill
Metroid Fusion, Doom og Zelda: A Link to the Past. Alle er uten manual og eske med mindre jeg magisk finner noen. Hva trorru?

Hvilke konsoller har du (bortsett fra de du vil bytte bort)? Slik at vi vet hva vi kan tilby av spill, lizzm.

Er interessert i NES classic: Ice Climbers. Kanskje GBASP-en også, kommer an på prisen.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg har en GBA SP til overs hvis du bestemmer deg for ikke å kjøpe Torulv sin, Freezar.

D

Deleted member 1518

Gjest
Opprinnelig skrevet av Nicholas+07.07.2005, 05.42-->
Jeg vil ha ditt Brothers in Arms, gutten min. Etter en kjapp gjennomtitt av DS-veska mi kom jeg fram til at jeg kan tilby deg følgende spill
Metroid Fusion, Doom og Zelda: A Link to the Past. Alle er uten manual og eske med mindre jeg magisk finner noen. Hva trorru?
239853​
[/b]
Broderen, jeg vil helst ha xbox spill mot xbox spill. Desuten koster spillet ca 200 kr på play.com, kjøp det der :D Vet at tollerne tar deg kommer prisen over 200 kr. Men jeg kjøpte Fable for 17.99 der, det ble 212 norske kroner og tollen tok meg ikke.

<!--QuoteBegin-Freezar
@07.07.2005, 14.22
Hvilke konsoller har du (bortsett fra de du vil bytte bort)? Slik at vi vet hva vi kan tilby av spill, lizzm.

Er interessert i NES classic: Ice Climbers. Kanskje GBASP-en også, kommer an på prisen.
239909​
Jeg har Gamecube, Xbox og Game Boy SP. Jeg fant nettopp ut at jeg er den dårligste forhandleren på jorda. Jeg er veldig *lite gjennomtenkt*. Fant ut at hvorfor i helvette har jeg GBASP min på listen min, hva skal jeg med spilla mine da. Og ikke nok med det, jeg har 3 spill som jeg ikke ville selge/bytte og det er GBASP spill. Hva skal jeg med dem når jeg har solgt GBASP'en? Jeg kommer aldri til og få solgt eller byttet noe....... Også er jeg veldig skeptisk på priser og bytter :ehm...: