Selger og kjøper ;-)

#1
Jeg har noen samleobjekt som jeg skal selge.

*Super Smash Bros, komplett i mint utgave til N64
Dette er et av de beste spillene til N64.
Her kan du få kjøpt det akkurat som når du fikk det i butikken, bare spillt et par ganger.
Esken, inneresken og manualen er som ny!

Bud starter på 350kr ;-)


*Donkey Kong Country, komplett til SNES
Dette er litt av et spill, det beste til SNES etter min mening :-D
Du får med eske, innereske, manual og spill, alt er i meget god stand!

Bud starter på 300kr ;-)


Selger også en del andre ting, listet under:

*Elias, komplett sesong 1 på DVD, forseglet - Bud starter på 350kr ;-)
*Diverse Ole Brumm figurer i plast, ta kontakt hvis du er interessert ;-)

----------------

Så til det jeg ønsker meg :-D

*Bamse, verdens sterkeste bjørn (tegneserier)
*Mummitrollet VHS - Mummidalen blir en jungel, Eventyret på Hatifnattenes øy, Snusmumrikken kommer tilbake, Mummitrollets Favoritter, Spåmannen Mummi, Favoritter fra Mummitrollet
*Pokemon VHS - Nr1, Nr7 og Nr9. Er også på jakt etter filmer fra de andre seriene ;-)
*Digimon VHS - Det meste, utenom Nr7 ;-)
*Grøsserne bøker
*Disney Eventyr-bånd (de gamle gode historiene, kassetter med eventyr på, "Du kan selv følge med i boken din. Husk bare å bla om til neste side når du hører denne lyden..." hehe

Her er bilde av de kassettene hvis noen ikke husker dem
http://img265.imageshack.us/my.php?image=d...ykassettcm0.jpg

----------------

Så er det bare å ta kontakt ;-)
Jeg kan kontaktes her, eller på mail - microkid91 at hotmail dott com
 
#4
Jeg har et par mummitrollet vhs'er. Dvs, søstra mi har, men jeg tviler på at hun vil merke det hvis jeg stjeler de fra henne og selger de. Husker ikke navnet i farta, men jeg husker en episode der de bygger en båt og reiser til en øy med hvite peniser. Pris har jeg ikke peiling på, du får kommet med et bud du synes hører fint ut, så skal jeg se om jeg får sneket dem til meg.
 
#10
Har du solgt Conker?

Jeg har to mummi filmer på vhs:
- Det usynlige barnet
- Gullfisken

Filmene er bra kvalitet men coveret er ganske slitt på begge.

Har også noen bamseblader liggende-)
 
#11
Hei LordWarlock :-D
Er interessert i de Mummi-filmene, og vil gjerne vite hvilke Bamse-blader du har. Sender deg en PM ;-)

Conkers er vel på en måte solgt til Angel Forge for 400kr, men du kan jo by høyere ;-)
 
#12
Bumper denne tråden jeg :p

Skal også selge en N64 konsoll :-D
Den har to kontrollere, 1 tremor-pack (rumblepack), ekstra minne for å kjøre spill som Donkey Kong 64, og det følger med 11 spill.
Det er den vanlige sorte konsollen, mens kontrollene er grå begge to.
Noen av spillene som bør nevnes er: Banjo Kazooie, Super Smash Bros, Mario 64, Zelda OoT, Mario Golf, Donkey Kong 64, Diddy Kong Racing +++

En slik pakke finner du ikke mange steder.

Hadde tenkt meg rundt 2000kr inkl frakt for dette, men kan gå ned til 1800kr + frakt ;-)

Er det noen som er interessert? Kan gjerne slå av litt i prisen hvis du har noen av de tingene jeg er på jakt etter ;-)

PS: Har forresten skaffet Mummitrollet og Gullfisken, og Det usynlige barnet, men er fortsatt på jakt etter de andre jeg har listet opp ;-)

Cheers!
 
#13
er den N64 komplett? med eske åsånt?
 
#15
nei -_-