Selger: PsTWO

#1
Selger 1 stk PsTWO(den lille frekke ja, i svart) grunnet laber spill interesse.
Konsollen er så god som ny og 1 stk Orginal svart sony kontroll samt 1 stk orgonalt memory card følger med. Embalasje og kvitering kan og fåes om ønsket. Komponent kabler o.s.v følger naturligvis med og.

Annet:
Swap Magic Disk 3.0(den nyeste sist jeg sjekket)
Orginal DVD kontroller
Orginal Nettverks adapter til bruk med vanlig ps2
En håndfull piratspill om man vil ha med swap magic

Spill:

Burnout 3
Devil May Cry
God of War
Gran Turismo 4
Grand Theft Auto III
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty(m/bonus dvd)
Midnight Club II
Onimusha: Warlords(Platinum)
Primal
Soul Calibur II
Tekken 4
Tony Hawk Pro Skater 3

Alle spillene er PAL, de som er platinum er merket med det.


Tviler sterkt på at jeg får solgt alt dette samlet, men vil helst at eventuelle kjøpere setter sammen en pakke og legger inn et bud på det. Kan selge selve konsollen utenom om det blir laber interesse.
 
#2
200,- for God of War?
 
#4
Hvor mye for PStwo, kontroll, minnekort, DVD-kontroll, God of War og Burnout 3? 1500kr inkl. porto?
 
#5
Fortell meg litt om Swap Magic. Gjør den PS2-en sonefri? Kan den brukes på begge PS2-versjonene (nye slanke og gamle brødristeren)?
 
#6
Swap Magic sammen med brente spill for å få de til å funke, den gjør og slik at man kan spille både PAL og NTSC, du setter først disken inn så legger den noe magisk i minnet som gjør at playstationen tror den andre disken du setter inn er orginal. Men problemet er at playstationen må tro den er lukket heletiden, for ellers så resetter den seg. Og da må man ha diverse hjelpemidler for å få til, men jeg har montert 2 små biter selv inne i min(som er fjernet nå) som gjorde at den trodde den var igjen heletiden, sånn at jeg kunne bruke det orginale lokket.

Freezar: skal tenke på det, begynner å lure på om det ikke hadde vært lurere å kanskje kvitte seg med spilla først.
 
#7
[Variabel vet at det er lite trolig men spør allikevel]Selger du kun kontrollen?[/Variabel vet at det er lite trolig men spør allikevel]
 
#9
Opprinnelig skrevet av Freeman+12.09.2005, 14.34-->
200,- for God of War?
260549​
[/b]
<!--QuoteBegin-Bad mongo

skal tenke på det, begynner å lure på om det ikke hadde vært lurere å kanskje kvitte seg med spilla først.
260549​
Bestemt deg? :)
 
#10
Hva skal du ha for maskinen, kabler, kontroll og minnekort?
Kjøper'n for 1000,-! :)