Selger saker

Xbox 360 spill:

Splinter cell double agent
Dead Or Alive 4
Superman Returns
Kanskje Marvel ultimate alliance

Dvd:
South Park Sesong 1-8 boks: 850 kr (ikke undertekst)

Selger du crackdown og GH2?

Hmms. Sniky sniky. Me wants. Bor du i oslo slik at jeg kan hente det eller blir det sending?

er intresert i south park sesongene, kunne det vært mulig å få sitt noe bilder av boksene?

SITAT(Simpson_Fan @ 29.06.07, 21.53) 71941
Jeg er fortsatt interessert i Guitar Hero 2 ;) Har Lost Planet og Perfect Dark å bytte bort om de er av interesse?
[/b]
Hehe, nei skal på ferie skjønner du. Så er mest intressert i å få solgt det ;P

Guitar Hero 2/m gitar: 500kr
Saints row: 200kr

Me wants. Inkludert porto?

SITAT(ZoDz @ 29.06.07, 22.47) 71950
Guitar Hero 2/m gitar: 500kr
Saints row: 200kr

Me wants. Inkludert porto?
[/b]
Nei, 50 kr ekstra til porto på guitar hero (glemte jeg vist å nevne. Siden gitar eska er ganske stor så må jeg ta ekstra for den)

Ok da ;_; Men da tar jeg det, holder du av til torsdan eller? Da kommer den smell feite lønninga mi inn :p

Høres det her ut som en grei deal? Guitar hero 2, saintz row og crackdown for 1000 flis?

SITAT(ZoDz @ 30.06.07, 00.16) 71956
Ok da ;_; Men da tar jeg det, holder du av til torsdan eller? Da kommer den smell feite lønninga mi inn :p

Høres det her ut som en grei deal? Guitar hero 2, saintz row og crackdown for 1000 flis?
[/b]
Hehe ja den er grei den. Du får sende adresse og sånn i pm da ^-^

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Er South Park-boksen fortsatt usolgt? Kunne tenke meg å gi 750 pluss porto for den, forutsatt at portoen blir akseptabel.

SITAT(Houseman @ 30.06.07, 13.12) 71992
Er South Park-boksen fortsatt usolgt? Kunne tenke meg å gi 750 pluss porto for den, forutsatt at portoen blir akseptabel.
[/b]
Er ikke solgt nei ^-^
Aner ikke hva portoen kunne blitt for boksen. Men regner med 50lapp er bra. Fordi esken er ganske tung. Men bare så du er klar over det, dette er en sammleboks laget i japan (eller ett sted i asia hvertfall): http://images.bidville.com/imagehost/2007/...THPARKASIAN.jpg (ikke mitt bilde, men boksen ser sånn ut). Aner ikke om den er fake eller faktisk en offesiell asiatisk release ( sto at den var offesiell når jeg bestille den så..selve pakkningen ser ganske simpel ut, men siden de selger den flere steder så kan den være offesiell). Bare sånn i tilfelle man kjøper denne å får sånn små sjokk på hvordan pakkningen ser ut :p

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Da er det nok ikke så aktuelt. Jeg trodde det var snakk om Sone 1, men det var vel kanskje bare ønsketenkning.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Gir deg 200 inkl. porto for Crackdown. Send PM hvis interessert.