Selger spill og filmer

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
x-box:

aliens vs. predator: extinction
brute force
dino crisis 3
the thing

gamecube:

Die Hard
Eternal Darkness
Minority Report

ps2:

Broken Sword 3
Escape From Monkey Island
Evil Dead - A Fistful of boomstick
Futurama
Ghosthunter
Jurassic Park: Operation Genesis (bygg din egen jurrassic park, med de farer det kan medføre. realistisk, variert og bra! anbefales)
Metal Gear Solid 2
Mission: Impossible - Operation Surma
Project zero
Resident Evil - Code Veronica X
Run Like Hell (også bare kjent som RLH)
Silent Hill 2
Silent Hill 3
The Thing
Twin Caliber
Unlimited Saga (ntsc)

PC:

The Thing

Dvd:

Gå inn på weblink for komplett liste:
http://www.dvdarkivet.no/samlinger/minefilmer.php?uid=5499




og ikke spør hvorfor jeg har tre versjoner av The Thing :p :)
 
#4
Opprinnelig skrevet av Will87@07.06.2004, 14.49
Har lyst på Dino Crisis 3, villig til å bytte det mot

Nhl 2003
Colin Mcrae 4
Nhl Rivlas 2004
Deathrow
Wolfenstein
er litt interesert i wolfenstein... men hvordan er deathrow? ikke hørt om før :tommelopp:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Kan nevne at Deathrow er et blodig sportsspill, hvor det er om å gjøre å kaste en svevering i det andre lagets mål. Utrolig fett på multiplayer. Minner litt om amerikansk fotball. Spillet er taktisk ooog voldelig! Les review på gamespot eller IGN. :tommelopp:
 
#6
Ja som Baronen sa, er Deathrow et sportspill, det går litt hard for seg i. Dette er veldig kult på mulitiplayer. Men kan bli litt kjedleig i lengden i singer player som alle andre sportsspill. Si fra hva du bestemmer deg for
 
#8
Har litt lyst på The Thing [xbox] og Project Zero [ps2]. Lyst til å bytte mot Starfox Adventures og Hitman 2 [gc]?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#12
hva skal du ha for henholdsvis eXistenZ, Falling Down, Mulholland Drive, O Brother Where Art Thou? og The Man Who Wasn't There ?

"Seven dobbeldisk" er Se7en med Morgan Freeman og Brad Pitt, ja? da er jeg isåfall interessert i den også.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Kaffe@07.07.2004, 22.25
L-virus: Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty, eller Metal Gear Solid 2: Substance?
71710​
originalen. det er kjøpt i praha, så eieren kan tenke seg til at det er litt spesielt. ehhh... eller no sånt :flau:
 
#20
Opprinnelig skrevet av Gateway666@07.07.2004, 13.53
hva skal du ha for henholdsvis eXistenZ, Falling Down, Mulholland Drive, O Brother Where Art Thou? og The Man Who Wasn't There ?

"Seven dobbeldisk" er Se7en med Morgan Freeman og Brad Pitt, ja? da er jeg isåfall interessert i den også.
71249​
skal vi se: 1,2,3,4,5 : 5 ganger 60 = 250. flaks for deg at matte ikke er min sterke side :flau: stemmer det med seven. 300 da. skal jeg pakke den inn som en gae, eller vil du ha den i en vanlig hundepose? :tommelopp:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.