Selger spill og konsoller!

Pomba

Redaktør Spillkritikk.no
#1
Heisann!

Trenger litt penger, så har bestemt meg for å kvitte meg med noen av de eldre maskinene/spillene. Selger derfor følgende:

Nintendo Gamecube Konsoll, Sort

Fungerer som den skal, godt brukt - men uten skader. To sorte kontroller følger med, i tillegg til vanlige ledninger. Du får også med to minnebrikker. Kan legge ut bilder av konsollen om ønskelig. Se nedenfor om du ønsker spill, du får spillene med mye billigere hvis du kjøper selve konsollen.

Xbox Konsoll, krystall

Mer eller mindre lite brukt Xbox Krystall-konsoll. Fungerer som den skal uten skader. Følger med en kontroll i krystallfarge, og en sort kontroll. Alle ledninger følger også med. Kan legge ut bilder av konsollen om ønskelig. Se nedenfor om du ønsker spill, du får spillene med mye billigere hvis du kjøper selve konsollen.

GameCube-spill

X-Men Legends II: Rise of Apocalypse
Tony Hawks Pro Skater 3
Resident Evil
Resident Evil: Zero
Resident Evil 4
Luigi's Mansion
Donkey Konga m/ Trommer
FIFA Football 2003
FIFA Football 2004
FIFA Football 2005
ATV Quad Power Racing 2 (uten originalt cover)
Star Wars: The Clone Wars (uten originalt cover)
Wave Race: Blue Storm (uten originalt cover)
Mario Dancing Stage Mix m/ dansematte (NB: Selges kun hvis konsollen blir solgt!!)

Xbox-spill

Spikeout: Battlestreet
Amped 2
Conker Live & Reloaded
Burnout Revenge
Crash Nitro Kart
Soul Calibur II
Cel Damage
James Bond 007: Nightfire
TimeSplitters
Panzer Dragon: Oorta
FIFA Street 2
TimeSplitters II

PS: Kan hende jeg ikke ønsker å selge noen av titlene om jeg ikke får solgt konsollene. Kom med bud uansett :)

Playstation 2-spill

Ringenes Herre: To Tårn
Return to Castle Wolfenstein: Operation Resurrection
Crisis Zone
Sven-Göran Eriksson's World Manager
Resident Evil Outbreak File 2
Medal of Honor Frontline

PC-spill

Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Pirates of the Caribbean
Xpand Rally
Tycoon City: New York

Kom med bud! :) Tar gjerne en hyggelig samtale over MSN Messenger om ønsket.
 
#2
Hvor mye kunne du tenkt deg for hele GC-pakka? ..vil se bilde av konsollen m/ kontroller åsånt, bilde av GC-spillene og foresten! :)
 

Pomba

Redaktør Spillkritikk.no
#3
SITAT(Ally @ 03.04.07, 17.10) 59432
Hvor mye kunne du tenkt deg for hele GC-pakka? ..vil se bilde av konsollen m/ kontroller åsånt, bilde av GC-spillene og foresten! :)
[/b]
Hmm :) Tror jeg kunne tenkt meg rundt 1500 kroner for hele pakka, har søkt litt på nettet og funnet ut at dette vil bli en rimelig pris (tror jeg) ettersom det følger med 14 spill, to memory card og en ekstra stikke. I tillegg er to av spillene litt mer "heavy", Donkey Konga med trommer og Mario Dancing Stage med dansematte.

Høres dette greit ut? Skal ordne bilder så fort som mulig :)