Selger spill, relativt billig.

#1
Jau, Brafilm og Netcom klarte å synkronisere regningene sine så galant at jeg ble lurt inn i en liten pengeknipe. Jeg satset nemlig ikke på at den ene kom før om så og så mange dager, altså innen Lånekassen hadde gitt meg en ny dose penger til å surre vekk på CDer og alkohol. Men slik ble det altså ikke. Så om du er en av mange som er kjip nok til å trenge å støtte opp samvittigheten din, er dette din chance of a lifetime. Du kan nemlig hjelpe Alex! Og ikke nok med det, som en trøstepremie sender jeg deg et valgfritt toppspill for den økonomiske støtten din, slik at du aldri trenger å være redd for å se ut som en mammagutt, eller en homo om du vil, som hjelper andre gutter. For slikt tar seg jo ikke godt ut i den maskuline vennegjengen du garantert har. Nei, nok vandring rundt grøten, her er spilla du kan få kjøpe:

PS2
-Rez (ubrukt, uten forsegling)
-Ico (brukt, litt)
-Final Fantasy X (ikke platinum, med bonusdisc, ikke åpnet, uten forsegling men med returrett klister - som altså garanterer at det er fabrikknytt :p)
-Ratchet: Deadlocked
-24: The Game (promo)
-Soul Calibur 3 (promo)

XBox
-SSX On Tour

GameCube
-Super Smash Bros Melee

Dreamcast
-Crazy Taxi 2 (litt ødelagt cover)
-Resident Evil 3: Nemesis
-Sega Rally 2
-Space Channel 5 (NTSC)
-NFL 2K (NTSC)
-Jet Set Radio
-Chu Chu Rocket
-Headhunter
-Extermination
-Toy Commander

Nintendo 64
-Donkey Kong 64 (komplett, uten expansion pak)
-NHL Breakaway 98 (NTSC)
-Space Station Silicon Valley
-Pilotwings 64
-Duke Nukem: Zero Hour
-Excitebike 64

PSX
-Fear Effect
-Street Skater
-CyberTiger
-Warpath: Jurrasic Park
-Moto Racer 2
-Wild 9
-Cool Boarders 3

SNES
-Super Bomberman 2
-Super Star Wars
-ActRaiser (NTSC)
-Equinox
-Mortal Kombat
-Krusty's Super Fun House
-Eek The Cat
-Donkey Kong Country
-Prince Of Persia

Som dere ser er det mange godbiter her. Er hovedsakelig ikke interessert i å bytte, men Tomb Raider: Legend, Phoenix Wright, Paper Mario 64, Singstar (med mikrofoner) og andre tøffe titler er selvfølgelig ikke å forakte. Kjøp flere og få rabatt, eller porto eller noe...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#2
Jeg kan betale Brafilm-regningen din, hvis du gir meg Ico? Jeg betaler portoen også.
 
#5
Hvor mye får Soul Calibur 3? Cover og manual følger vel ikke med siden det er promo?
[/b]
Stemmer. Hundre pluss porto? Cover kan du printe selv fra f.eks. www.cdcovers.cc. ;)

Hvor mye for SSBM?
[/b]
200 inkludert porto?

Jeg kan betale Brafilm-regningen din, hvis du gir meg Ico? Jeg betaler portoen også.
[/b]
Det er greit, så lenge du er klar over at det er en dobbel regning med purring. :p
 
#6
Det er den originale utgaven, ja? Må se på hvor mye jeg får i lønn på fredag før jeg kan gi deg noe svar. Hvis noen andre vil ha det skal du bare selge det.
 
#8
<div class='quotemain'>
Hvor mye får Soul Calibur 3? Cover og manual følger vel ikke med siden det er promo?
[/b]
Stemmer. Hundre pluss porto? Cover kan du printe selv fra f.eks. www.cdcovers.cc. ;)

[/b][/quote]
Eventuelt så gjør jeg det for deg. :p

 
#11
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Hvor mye får Soul Calibur 3? Cover og manual følger vel ikke med siden det er promo?
[/b]
Stemmer. Hundre pluss porto? Cover kan du printe selv fra f.eks. www.cdcovers.cc. ;)

[/b][/quote]
Eventuelt så gjør jeg det for deg. :p


[/b][/quote]
Men jeg har jo ingenting å ha det rundt-_-'

Uansett, spillet er solgt^^
 
#15
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Hvor mye får Soul Calibur 3? Cover og manual følger vel ikke med siden det er promo?
[/b]
Stemmer. Hundre pluss porto? Cover kan du printe selv fra f.eks. www.cdcovers.cc. ;)

[/b][/quote]
Eventuelt så gjør jeg det for deg. :p


[/b][/quote]

Jeg tok det som om at du skulle printe det ut for han, mulig jeg bare misforsto :ehm...:
 
#17
Vil du bytte REZ og Final Fantasy mot noe i mitt emne?

Mitt salgsemne
[/b]
Beklager. Det eneste jeg fikk lyst på der var PSXen din, men jeg har allerede en PSX stuet bort et sted. :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#18
<div class='quotemain'>
Jeg kan betale Brafilm-regningen din, hvis du gir meg Ico? Jeg betaler portoen også.
[/b]
Det er greit, så lenge du er klar over at det er en dobbel regning med purring. :p
[/b][/quote]
Du har ikke betalt regningene dine på flere måneder? :confused:

Da betaler jeg nok ikke hele, men jeg kan jo hjelpe deg litt på vei. Siden en ny kopi av Ico koster ca. 200,- inkl. porto fra Play, kan vi kanskje si 150,- inkl. porto når spillet er brukt?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#20
Da ville jeg ha vært ganske trang i nøtta, eller hva? £16,99 er jo faktisk mindre enn 200 (ca. 191,- i følge dagens kurs), for en kopi som både er forseglet og profesjonelt levert. Poenget med å kjøpe brukte spill forsvinner jo når man kan få en fabrikkny utgave av spillet billigere.

EDIT: Så ikke den siste setningen din før nå. Jeg strekker meg nok ikke lenger enn 150,-, så da får du heller selge til noen andre hvis du synes det er for lite.