Selger Spill

#1
Xbox 360

Halo 3 (SOLGT)
Bioshock (SOLGT)
Just Cause
Marvel Ultimate Alliance
Dead or Alive 4
Rainbow Six: Las Vegas
Splinter Cell: Double Agent
Naruto Rise Of A Ninja (solgt)

PS2:
Shadow Of The Colossus
Bully (Canis Canem Edit)

PS3
COD 3
Godfather Don Edition
Motorstorm
Ridge Racer 7

PSP
Locoroco
Justice League

N64 maskin med tilbehør (Solgt)



Komplett Nintendo Game Cube Maskin /m 1 spak

Naruto 2 (husker ikke tittelen, skal sjekke når jeg kommer hjem)
Animal Crossing
Harvest Moon Magical Melody
Harvest Moon A Wonderful Life
Star wars Rouge Squadron 3
Star wars Bounty Hunter
Pokemon Colosseum
Pokemon XD Gale Of Darkness
Digimon Rumble Arena 2
Mario Kart Double Dash/m Zelda ekstra disk
Freeloader (til de 3 øverste spillene, siden de er NTSC)


Komplett pris 1500


kom med bud :p
 
#5
SITAT(Homunculus @ 05.11.07, 14.38) 88022
Hmm er litt usikker med Halo..300 pr stk? Bioshock har metall cover..bare til info liksom hehe ^-^
[/b]

synes den prisen var litt drøy hvis halo 3 bare er en standar utgave selv om det er helt perfekt så er det jo fortstt brukt .. og brukte varer får man sjeldent over 50% av kjøps summen for
 
#6
SITAT(ZorgX @ 05.11.07, 14.46) 88023
synes den prisen var litt drøy hvis halo 3 bare er en standar utgave selv om det er helt perfekt så er det jo fortstt brukt .. og brukte varer får man sjeldent over 50% av kjøps summen for
[/b]
Somsagt er jeg temmelig usikker på hva jeg bør ta for Halo, siden prisen varierer veldig. Spillt spillet kun 2 ganger..men hmm, 250 kan jeg vel alltids bøye meg til (det er isåfall 50% av prisen jeg kjøpte det for, å med tanke på hvor lite det har blitt spillt så ja + det er ett ubrukt xbox live kort inni der å på 48 timer..om det har noe å si hehe)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Halo 3 ser ut til å gå greit for 300,- på QXL, så det er nok ikke en urealistisk pris for det. Hvor mye brukte spill er verdt avhenger jo helt av hvor nytt og ettertraktet de er.
 
#9
Ja det var jo det jeg tenkte selv da. Siden ikke spillet er spesiellt gammelt heller. Å det er ikke rørt siden release datoen så hehe.

SITAT(benbjo @ 05.11.07, 16.49) 88028
Hva skal du ha for Rainbow Six?
[/b]
150 å da er porto inkludert