Selger toppspill!

#1
Ja. Er blakk som få og trenger penger.

-Silent Hill 2 Limited Edition med et av 4 eksklusive klistremerker og en ekstra bonus disc... 250,-
-Gran Turismo 4 som er nesten uåpnet 350,-
-Pro Evolution Soccer 4 tidenes fottbalspill 250,-
-Fable til XBox som kanskje er XBoxens beste spill 250,-
-Star Wars Kotor kanskje litt gammelt men et superspill allikevel, samt mye bedre enn oppfølgeren 200,-
-Splinter Cell Pandora Tomorrow - knall grafikk og tidenes snikespill, ørten ganger bedre enn MGS i mine øyne 200,-
-Resident Evil 4 - tidenes GC spill? 400,-

ALLE PRISENE ER INKLUDERT PORTO! (hurra for meg...)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#2
Det var gutten som kunne skryte av spillene sine. :D

Hvis du klarer å bytte Fable eller Top Spin mot RE 4, vil jeg bli riktig imponert.
 
#3
Fable er jo et bra spill.. Top spin er for ensformig. Men hysj, du ødelegger for gutten.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Hvis jeg ødela for noen, ber jeg om unnskyldning. Det var ikke meningen. En moderator kan bare slette innlegget mitt, siden det ikke har noe her å gjøre. Sorry. :flau:

Det var ment som et kompliment, men ble oppfattet som noe helt annet, skjønner jeg.
 
#7
Hvor mye for Fable? Du bytter det ikke i ett annet spill enn RE4?
 
#9
Vel, dette blir da en liste over spill til litt forskjellige konsoller, men du får leve med det:

- Mr. Driller: drill spirits (DS)
- Wario Ware Inc. (GC)
- Capcom vs. SNK 2 EO (GC)
- Castleween (GC, forseglet)
- Ett eller annet Mission Impossible-spill (GC, forseglet)
- Max Payne 2 (X-box)
- Morrowind (X-box)

Du kan velge opp til to spill når det gjelder gamecube-titlene (utenom Wario Ware Inc.). Kan vel gi opptil 200kr for spillet, men da må jeg nesten se litt an på hvor mye lommeboka tar skade av den slags.
 
#11
Hvis det er meningen at det skal stå *GOTY* edition på den så nei. Tror det er den helt vanlige utgaven.
 
#14
Beklager elefant-tregt svar, jeg har nemlig ikke internett hjemme lenger da jeg visstnok har "spredd virus fra min PC"... Men over tiden som har gått har jeg rota meg til å kjøpe RE4 selv og runnet det. Det hele på to dager. Skuffende affære spør du meg.

Situasjonen er derfor litt endret, jeg SELGER herved alle spilla nevnt lenger oppe. Om jeg får et saftig bud selger jeg sikkert RE4 og, tvilsomt at jeg kommer til å runne det igjen.