Selger X-Files season one

D

Doctor Downs

Gjest
#1
Yes, hvis det er noen der ute som kunne tenke seg å se og ha de 24 første episodene i denne legendariske TV-serien på DVD så er det bare å gi lyd fra dere.

Dette er det første DVD utgivelsen, den dyre varianten i lekker utbredtbar glinsende pappcover. I motsetning til den nye billige plastikkvarianten er det CD-ROM-programvare på denne utgaven, med blandt annet et lite PC-spill man kan kose seg med.

Disse produseres ikke lenger siden billigutgavene har tatt over, men i sin tid lå de på rundt 800-1000 kroner stykket. Men det er klart, tatt i betraktning at disse er brukt (sett kun én gang) og at ingen av dere gidder å bruke så veldig mye mer penger når de nye billigutgavene er på markedet, så skal jeg prøve å være litt grei her...

Det billigste stedet man får tak i de nye billigutgavene er Play.com, men toll og dritt betalt derfra ender du opp på ca. 500 kroner. Spiderman selger dem for 600 kroner, så jeg prøver meg på å selge en mye mer fancy utgave med PC-spill, glinsende papp og hele pakka som ikke kan kjøpes i butikkene lenger til... Skal vi si 400 kroner? Har altså kosta 1000?

Edit: I tilfelle dere ikke gidder å scrolle nedover så ligger den nå på 296 kroner. Noen som gir 296 kroner her?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#2
Jeg er åpen for pruting folkens?

Hadde det ikke vært artig å være eier av episodene som forteller hvordan det hele startet. Bakgrunnen for mytologien, hvordan Mulder og Scully møttes, introduksjonen av Skinner, Cancerman, The Lone Gunmen. Se de virkelig gode "monster-of-the-week"-konseptene før de blir brukt opp?

Kom igjen, a'!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#4
Det er halv pris av billigutgaven, din sopp. 300 kroner pluss porto kan du få den for.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#6
Vet ikke nøyaktig, men jeg vil tippe boksen veier det samme som tre-fire vanlige DVD-covere.

Edit: Kom igjen, da, horeunger. Hvem kan vel i nei til litt BAFTA-vinnende TV-godis? 24 episoder (de FØRSTE 24 episodene) til bare 300 sphenn?

Edit 2: Og husk, kosespill til PC medfølger. Kjøpe, kjøpe, kjøøpe?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Bare for å være litt hjelpsom …

Frakten havner på 54 kr, da boksen veier over et halvt kilo inkludert innpakking (vi har en sesong 5 igjen i sjappa her).
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
Nice. 350 spenn for godbiten, og til dere som synes jeg er et rasshøl kan dere trøste dere med at jeg bare får 296 av dem. Ja, du hørte riktig, 296 kroner er den nye prisen, så fort dere før noen andre tar den... =D