Selger Xbox 360 Premium med diverse utstyr og spill

#1
Fordi jeg ikke gidder å dra faenskapen med meg til Australia og fordi jeg vil ha litt cash. Cash som jeg skal bruke til å kjøpe meg et digitalt speilreflekskamera eller noe sånt.

Uansett, innholdet i denne pakken (selger ikke noe hver for seg, her går alt eller ingenting) er som følger:

Xbox 360 Premium Konsoll og alt som følger med, i original forpakning med kjøpskvittering fra Elkjøp (Januar 07)
2 Kontrollere.
1 Headsetgreie.
Komponent-kabel i tillegg til den originale kabelgreia.

Av spill som følger med:

Crackdown (med Halo 3 beta key!!!!!!!)
Oblivion
Halo 3
Bioshock (i sånn metallcover)
Pro Evolution Soccer 6
Gears of War
Fifa 08
Half-Life 2 (Xbox)

Alle spill er i mint condition, og i noen av dem følger det også med sånn trial keys til Xbox Live.

Har dere noen spørsmål er det bare å peise på, ellers er det bare å komme med bud.
 
#2
Tenkte bare å nevne at Halo 3 beta testingen er over, nøkkelen har ingen verdi lenger.
 
#3
Vet jo det da. Det var vel mest ment som et spøk i retning alt hysteriet som var rundt den betatestingen, og at folk kjøpte crackdown bare for det, men ok.
 
#4
sikker på at du ikke vil selge crackdown alene?Jeg må HA den beta keyen!!

fra spøk til alvor, hvor lenge varer garantien? og sånn ca pris hadde du tenkt deg?
 
#6
Jeg gir bud! Men vet ikke hvor mye, bare si en pris så skal jeg se hva jeg synes om tilbudet ditt.

klemzz

edit: er det forresten tråløse kontroller? har liten peiling.
 
#7
De er trådløse ja, og batteriene er ganske ferske og!

Pris? Tja, hva sier du til 3500? Ny premiumpakke får man for 2500 spenn, og her følger det jo med litt stæsj. Men det er lov å forhandle hvis du skulle være uenig.
 
#8
3500,- ja.. Høres overkommelig ut. Men har tynt med penger for tiden. Så egentlig dumt av meg å by noe nå. Lønningen kommer 14 desember så da kan du jo handle julegaver for pengene.. hvis det hadde vært et alternativ?

Edit: sheriffen:)
 
#9
Ikke umulig det, kan holde deg oppdatert om jeg ikke får solgt i mellomtiden. Er litt mer gira på å få solgt før jul i grunn. Du bor i særp også ser jeg, jeg bor i Halden så da slipper vi jo post og frakt og slikt tull.
 
#10
Ja, det er jo perfekt. Ehh, men jeg kjøper den jeg, hvis du fortsatt har den 14 desember. Men vi kan jo snakkes nærmere. Bare så det er sagt så skal jeg bort 14-16 desember men kan føre over penger da og hente den 16 eller 17 kanskje. Men alt er opp til deg nå.
 
#11
Den er fin, jeg regner med å dra hjem på juleferie rundt den 16. Desember, så blir nok før det en gang uansett.
 
#14
Okei. skjønner godt at du vil hjem. Da Halden er ræv. Men si ifra hva som skjer da? send meg en pm eller mail.. Men da vet du at jeg vil kjøpe hvis tilbudet fortsatt står.
 
#16
Den er fra Januar/Februar så det er dårlig med HDMI på den. Skal godt gjøres å få tak i en brukt 360 med HDMI siden en ny med HDMI knapt er å oppdrive ved våre breddegrader.
 
#17
Er det vanskelig å få tak på altså? Heh, en annen venn av meg fikk med HDMI når han kjøpte den på Electroworld :p Men ohwell. Bor 1 time unna Halden, så det blir dårlig med henting.. Hva blir eventuell porto på?
 
#18
Porto aner jeg ikke, eska med konsollen og alt tilbehøret er jo ganske stor og tung så det vil nok bli noen kroner. Men er du bare en time unna må det vel være mulig å ta tog/buss/padle bortover hit.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
Når jeg solgte wii-en min m/ div drit sendte jeg det i en norgespakke, og den ble på ... under hundringsen, ihvertfall. du finner sikkert mer spesifikk pris på posten.no, syns å huske det var den nest-minste som fungerte.

edit: så med 360 må du sikkert et hakk opp ellernoe slikt, men det burde fortsatt ikke bli fryktelgi dyrt.
 
#20
Når jeg tenker over det får vel ikke 360-esken plass i noen SmartPost-esker. Så eneste mulighet er vel å sende som egenemballert Norgespakke ;P (125 kroner methinks.)

Tror det blir uaktuelt å hente dessverre. Tog koster jo omtrent 2 lønninger for tiden på lange strekninger :p