Selger Xboxspill og Gamecubespill

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Selger en del spill som jeg ikke spiller lenger eller ikke kommer til å spille så mye mer, pluss at jeg ønsker meg en del dyre ting for tiden. Alt er PAL, ingen bytting fordi jeg trenger penger.


Xbox:
GTA: Double Pack - Mint - 300kr + Porto.
<s>Top Spin - Veldig pent brukt - 200,- + Porto</s>
Full Spectrum Warrior - Mint - 250,- + Porto
James Bond: Everything or nothing - Mint - 200,- + Porto
<s>Rallisport Challenge 2 - Mint - 200,- + Porto</s>
<s>Star Wars: KOTOR - Mint - 250,- + Porto</s>
<s>Burnout 3: Takedown - Mint - 250,- + Porto</s>


Gamecube:
Phantasy Star Online I & II - Mint - 250,- + Porto
Star Wars: RL: Rogue Squadron II - Mint - 250,- + Porto
Sega Soccer Slam - Mint - 200,- + Porto


3 spill: 600,- + Porto
Hele pakken: 2000,- +/- (Kommer ann på porto)


Jadda.. God Jul :julenissen:
 
#3
Kjøper du tre spill får du de til 600 kroner ja. Ikke noe rabatt om du kjøper tre spill til 200,- pr stykk, men ellers... tja.. Blir vel rundt 650,- inkl. frakt.
 
#6
Kom igjen daaaaaa... :(
 
#7
Jeg har lyst på Phantasy Star Online I & II, men ser at du har en (-) i karakterboka
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Jowy, pusen da. Jeg kan gå god for fyren, dessuten veit alle at minus bare er en homokarakter. Det er liksom forsinket sending av spillet, eller en liten rift i coveret. Hvor mange pluss har'n? Én minus? Jada, ditt valg, men jeg tror du muligens overreagerer litt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
Hvordan har du tenkt å sende disse spillene? Kan man sende tre spill for 22 kroner? Jeg vet ikke. :(

Uansett, har tenkt å kjøpe meg en Xbox, så jeg har lyst til å slå til på 3 for 600-tilbudet ditt. I så fall Top Spin, Burnout og Star Wars til Xbox. Det er en god start.

Men jeg vil altså vite hvor mye det blir i porto. :tommelopp:
 
#10
Veel. Det vet jeg ikke, men la oss si 650,- på min konto så sender jeg alle tre godt innpakket ^_^

Edit: Siden jeg har så gode tilbud foreslår jeg et her også :flau:

Jeg kan sende de tre spillene for 600,- + 25 kroner i porto. Dette vil jeg tro er ganske billig, så det er bare å slå til. Og nei, jeg har ikke peiling på hva portoen koster. ^_^

Og selvfølgelig skal de fortsatt sendes godt pakket inn..
 
#11
eXploSer er til og stole på. Jeg byttet et spill med han tilbake itid. og dette var i perfekt stand.


Er litt intrisert i Rallysport Challege 2. 200 kr + porto. Kan jeg holde av den til 31 nov, da jeg får lønnen min?
 
#12
Jada, går sikkert fint det.

Jeg har foresten solgt tre spill nå, pluss at jeg holder av et.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.