Selges: Chrono Cross og FFIX

Shinra85

Spillegals effort emo
Hepp!

Av en eller annen grunn har jeg to spill til PS1, begge så nærme mint de kan komme. To spill jeg gjerne vil ha, men så er de NTSC, og jeg har en norsk ps3...

Chrono Cross - manual og spill inntakte, samme med cover. Eneste jeg kan utsette på er at det er litt støv på disc 1....

Final Fantasy XI - Alle fire discer i perfekt stand, samme med manualer (manual + reklame) og cover

Xbox (alle NTSC, 360 vil ikke kjøre de spillene):

Castlevania - Curse of Darkness (helt strøkent)
Sudeki (disk er strøken, cover har litt slitasje)
Breakdown (helt strøkent!)
Shenmue II (PAL, men 360 vil ikke kjøre det. Litt slitent, men absolutt i lesbar stand. Med Shenmue - The Movie også)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvor mye skal du ha for Final Fantasy IX? I ærlighetens navn må jeg nevne at det ikke kommer på tale med noe handlings herfra før vi skriver 12. desember, men jeg må bare sjekke.

Shinra85

Spillegals effort emo
Vel, åpen for forhandlinger. Veit de går for en del på det store internettet, men vil da gjerne være hyggelig mot peeps. Tenker litt sånn at det er bedre å bli enige om en pris enn å legge føringer.

Yeti: er fan av å være kul og grei, så kan gjerne holde det av til deg om ønskelig. Pris, se ovenfor

Edit: lagt til noen Xbox-spill (gamle xbox'en), også NTSC

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hiver meg med i burdrunden på begge spill.

Shinra85

Spillegals effort emo
Søkt litt på ebay og play.com, ikke bare svimlende summer. Aner ikke hva jeg skal selge for ennå, så du må nok smøre deg med tålmodighet, Santa

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså, jeg er keen på FFIX, men jeg sjekka også eBay og det går an å skaffe det for i underkant av tredve dollar, liksom. Så... jeg er ikke veldig lysten på å betale svimlende summer for herligheten, og som sagt ikke før 12. Så hvis det fortsatt er aktuelt er det bare å si fra, hvis ikke får jeg skaffe det annetsteds fra. :)

Shinra85

Spillegals effort emo
Fortsatt aktuelt, ikke svimlende summer planlagt. Bare gira på mer enn 20-30 kroner. Ser for meg rundt 100lappen, kanskje?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, seff. Da får vi nok i stand en deal, forutsatt at du gidder å vente ei uke. :)

Shinra85

Spillegals effort emo
Null stress.

En uhyre sjelden PS1-utgave av Final Fantasy XI må da være verdt langt mer enn dette?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fetthesten kan få FFIX så kjøper jeg Chrono Cross, 120 inkl. porto kan vi si.

Shinra85

Spillegals effort emo
Evt så møter jeg deg i byen. Føffan, vi har jo JOBBA sammen tilogmed D;

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Oh man det tenkte jeg ikke på engang! Det var good old times på Aker Brygge, men vi kan få til en dag kanskje iløpet av uka?

Shinra85

Spillegals effort emo
Spørs... Såra meg mye nå...

Kan klare å møtes, null stress

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det var dette da. Fortsatt keen på å selge meg FFIX? Sleng over en PM (eller samtale, om du vil) med pris og no kontonummerings så tar vi det derfra. :)