SELGES: DEMON'S SOULS OG DARK SOULS [PS3]

#1
Hei alle medspillere :cool:

Jeg selger her mine eksemplarer av to flotte spill som virkelig har gjort sine inntrykk.

Førstnevnte Demon's souls var et av de få spillene som virkelig tok tak i meg gameplay messig.
Etter å ha brukt en god dose tid på å runde det så mange ganger at til og med vanlige fiender kunne skade deg som mini-bosser, invade'a så mange stakkars casual players at hele inboxen var stappa med hatmail, bestemte jeg for å legge spillet på hylla etter å ha avruset min avhengighet.

En god stund senere, kom Dark Souls ut. Selvfølgelig var jeg megaspent da de utlyste en "spirituell oppfølger" som det ble kalt. Spillet ble forhåndsbestilt med limited edition og hele pakka.
Etter å ha runda det to ganger, ble jeg dessverre ikke like imponert som med første spill.
Ikke tro meg feil, det er fortsatt et veldig brukbart spill. Men man føler ikke den samme sjarmen og den virker heller ikke like polert som sin forgjenger.

Nå har jeg tilfeldigvis gjort min salgsthread om til en mer ranting sak, så jeg bør nok gi meg nå :p

Kort oppsummert:

Demon's Souls tilhører US utgaven - men siden PS3 er sonefri er dette ett-fett.
Med mindre du har venner med EU utgaven bør du kanskje vurdere litt, da serverne er regionlåst.
Dessuten går det info om at onlinedelen kun er gyldig ut 2011, sånn at kjøper er klar over dette.
De har tidligere satt datoen til mars 2011, deretter framtil oktober - så man vet aldri om de velger å forlenge dette ytterligere.

Dark Souls er EU utgaven - Limited edition bestilt fra selveste mpx.no.
Følger med alt som fulgte med, inkludert online mini-gameguide pass som ikke er brukt ;)
Har bladd en gang i artbooken og ikke hørt på soundtracket i det hele tatt.
For ordens skyld og mini-spoiler: (highlight teksten i gåsetegn for å lese).

"Når du kommer til Blightown lagger stedet inne i mellom" noe som tydeligvis er helt normalt :ehm:

Totalpris for begge er 400,-
Selges kun samlet, da jeg må kvitte meg med begge for å bryte den evige forbannelsen.
Da kan du enten regne 300,- for Dark Souls og 100,- for Demon's Souls,
eller gå crazy med 200 for hver av dem \o/

Selges helst direkte oppgjør i Oslo omegn cash/kontant i hånda i nærheten av kollektivtransport.
T-banestasjonen på Stortinget eller Nasjonalteateret på en hverdag etter kl.18:00 er meget foretrukket.

Ved interesse kan du enten svare i denne posten eller send meg en PM.
Jeg skal prøve å sjekke minst 3 ganger om dagen, klokken 9, 12 og 15.

Takk for deres oppmerksomhet :)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
Meget gira, det må innrømmes. Problemet er at jeg allerede har Denon's Souls (kinesisk versjon), men det blir om ikke annet verdens beste gave til noen som trenger å bryne seg litt på et godt spill.

Bor i Oslo, kan møtes når og hvor du måtte ønske
 
#3
Hei Shinra85,

Veldig bra, takk for rask interesse! :D
Godt du er fleksibel angående Demon's Souls, det skal du ha pluss for.
Da sender jeg deg en PM med kontaktinformasjon og forslag til tidspunkt.
 
#4
Hei på nytt alle sammen :)

Dessverre måtte Shinra85 utsette kjøpet, så spillene er fortsatt til salgs per dagens dato.
Det er derfor fortsatt fritt frem, hvis noen er interesserte.
Betingelsene forblir uendret.

Dersom de ikke blir solgt innen 1 måned, stikker Shinra85 av med seieren :yoshi:
 
#7
Erhm... jeg forstår ikke helt hvor du vil hen Dore, så jeg kan godt ordlegge meg annerledes.
Dersom noen andre potensielle kjøpere dukker opp før Shinra85 gir sitt signal får de kjøpet.
Shinra85 kan derfor når som helst gi beskjed, men han har allerede hintet om at det skjer innen 1 måned.