Selges: Eldre titler til spottpris

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#1
Jeg så igjennom noen skuffer i går og fant noen spill jeg ikke har bruk for lenger. Kanskje noen hadde tenkt å spille noen av disse, men gikk glipp av dem? I så fall er dette en veldig god sjanse til å ta igjen det tapte for en billig penge.

Crazy Taxi - 50 kroner

Medal of Honor: Rising Sun - 100 kroner

Red Faction - 100 kroner

Hitman 2: Silent Assasin - 100 kroner

Shadow Man: 2econd Coming - 50 kroner

Medal of Honor: Frontline - 100 kroner

Dave Mirra Freestyle BMX 2 - 50 kroner

Mat Hoffmann's Pro BMX 2 - 50 kroner

Alt er til PS2. Porto kommer i tillegg.

Vi kan sikkert komme fram til bedre avtaler også hvis det er snakk om å kjøpe flere av disse, for de tar bare opp plass og skal bort og vekk.

Hvis ikke jeg får solgt disse, tar jeg vel med hele schiten til Spider-Man og bytter dem inn i en femtilapp, slik at de kan bli hyllevarmere der i stedet for å ligge og slenge hjemme hos meg.
 
#2
Opprinnelig skrevet av Houseman@16.12.2004, 02.31
Jeg så igjennom noen skuffer i går og fant noen spill jeg ikke har bruk for lenger. Kanskje noen hadde tenkt å spille noen av disse, men gikk glipp av dem? I så fall er dette en veldig god sjanse til å ta igjen det tapte for en billig penge.

Crazy Taxi - 50 kroner

Medal of Honor: Rising Sun - 100 kroner

Red Faction - 100 kroner

Hitman 2: Silent Assasin - 100 kroner

Shadow Man: 2econd Coming - 50 kroner

Medal of Honor: Frontline - 100 kroner

Dave Mirra Freestyle BMX 2 - 50 kroner

Mat Hoffmann's Pro BMX 2 - 50 kroner

Alt er til PS2. Porto kommer i tillegg.

Vi kan sikkert komme fram til bedre avtaler også hvis det er snakk om å kjøpe flere av disse, for de tar bare opp plass og skal bort og vekk.

Hvis ikke jeg får solgt disse, tar jeg vel med hele schiten til Spider-Man og bytter dem inn i en femtilapp, slik at de kan bli hyllevarmere der i stedet for å ligge og slenge hjemme hos meg.
149575​
300 for:

Crazy Taxi

Medal of Honor: Rising Sun

Mat Hoffmann's Pro BMX 2

Dave Mirra Freestyle BMX 2

Medal of Honor: Frontline

??
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3
Den er god. :tommelopp:

Det blir kanskje 100 kroner i porto, så hva om vi deler på den? 300 pluss 50 i porto for deg?

Send en PM, så blir vi enige om detaljene.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Den er grei. Hvis du sender meg en PM med adressen din, kan jeg sende det av gårde samme dag.
 

Alexander

frilans ufør
#6
Vi kan møtes. Så stjeler jeg den fra deg slik jeg liker å stjele i butikker. Hoho.

Nei, men seriøst: Vi kan møtes. Oppholder du deg på noe tidspunkt i sentrum i dag eller i morgen?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Ingenting er solgt ennå. 100,- pluss porto?
 
#9
Opprinnelig skrevet av Houseman@16.12.2004, 14.36
Jeg så igjennom noen skuffer i går og fant noen spill jeg ikke har bruk for lenger. Kanskje noen hadde tenkt å spille noen av disse, men gikk glipp av dem? I så fall er dette en veldig god sjanse til å ta igjen det tapte for en billig penge.

Crazy Taxi - 50 kroner

Medal of Honor: Rising Sun - 100 kroner

Red Faction - 100 kroner

Hitman 2: Silent Assasin - 100 kroner

Shadow Man: 2econd Coming - 50 kroner

Medal of Honor: Frontline - 100 kroner

Dave Mirra Freestyle BMX 2 - 50 kroner

Mat Hoffmann's Pro BMX 2 - 50 kroner

Alt er til PS2. Porto kommer i tillegg.

Vi kan sikkert komme fram til bedre avtaler også hvis det er snakk om å kjøpe flere av disse, for de tar bare opp plass og skal bort og vekk.

Hvis ikke jeg får solgt disse, tar jeg vel med hele schiten til Spider-Man og bytter dem inn i en femtilapp, slik at de kan bli hyllevarmere der i stedet for å ligge og slenge hjemme hos meg.
149575​

CT
MoH: RS
RF
HM2
DMF:BMX
MHP:BMX

= 350?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#10
Greit for meg, men akkurat når det gjelder Medal of Honor: Rising Sun, var vel Kain of Coorhagen først ute. Hitman 2 og Shadow Man var egentlig lovet bort til Alexander, men han har visst ikke penger, så det blir vel ikke noe av.

Derfor: Hvis ikke Kain of Coorhagen vil ha MoH, kan du få pakka for 350,- pluss porto. :)
 

Alexander

frilans ufør
#11
Eppeppeppepp.

Jeg tar dem. Kan jeg gi deg kæsj? Er du på et beleilig sted (sentrum) i de nærmeste dager? Dette blir julepresang til fruen når hun returnerer fra Phuket.

EDIT: Hvis hun returnerer, mente jeg. Om hun ikke gjør det, vil jeg ikke ha dem. Teehee.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Houseman@27.12.2004, 02.37
Greit for meg, men akkurat når det gjelder Medal of Honor: Rising Sun, var vel Kain of Coorhagen først ute. Hitman 2 og Shadow Man var egentlig lovet bort til Alexander, men han har visst ikke penger, så det blir vel ikke noe av.

Derfor: Hvis ikke Kain of Coorhagen vil ha MoH, kan du få pakka for 350,- pluss porto. :)
154172​
Hold meg oppdattert på hva som er igjen :) Shadow Man har jeg :=)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#13
Alexander: For mange forbehold. Jeg er lei av å vente på at du får bestemt deg om du har penger, om du vil kjøpe spillene til den prisen jeg har satt eller ikke osv. Dessuten er jeg opptatt med jobbing i romjulen, så jeg kan ikke møte deg. Jeg har vel sagt fra tydelig nok at pr. post er den måten det gjøres på.

I løpet av de to-tre neste dagene blir spillene solgt. Hvis noen vil ha noen av spillene, er det altså på tide å bestemme seg og sende meg en PM med adressen.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Houseman@27.12.2004, 15.38
Alexander: For mange forbehold. Jeg er lei av å vente på at du får bestemt deg om du har penger, om du vil kjøpe spillene til den prisen jeg har satt eller ikke osv. Dessuten er jeg opptatt med jobbing i romjulen, så jeg kan ikke møte deg. Jeg har vel sagt fra tydelig nok at pr. post er den måten det gjøres på.

I løpet av de to-tre neste dagene blir spillene solgt. Hvis noen vil ha noen av spillene, er det altså på tide å bestemme seg og sende meg en PM med adressen.
154304​
Kontakt meg på msn om du har.
copycat1981@hotmail.com
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#19
Alexander har kjøpt Hitman og Shadowman. PM er sendt til Kain of Coorhagen.

Outbreak: Hva med 250 for BMX-spillene, Red Faction og Crazy Taxi?