Selges: [SNES] UFO Super Drive Pro 8 (v8.8C)

#1
Hei! Ønsker å selge min Super UFO backup-unit. For de uinnvidde er dette en ekstern enhet som plugges til Super Nintendo. Den er fint brukt og har primært vært brukt til testing av hobbyprosjekter.
Da jeg nå til dags i grunnen ikke lenger kan vie tid til den koselige tidtrøyten, håper jeg at den kan være til glede for andre istedet.

Da dette er en back-unit kan man naturligvis også bruke den til å laste inn og spille det meste av SNES spill. :)

Selges for 500,- + frakt (lykke til med å finne en likedan til en billigere penge!)
Enheten trenger omformer for bruk her i Norge. Kan få med den jeg har for 100,- i tillegg.

For å se hvordan den ser ut, sjekk ut denne lenken: http://www.tototek.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3133
 

Novastrum

Feminist-elitist
#2
Hva slags metode bruker man for å få ROMs over på den?

Edit: googla litt og det virker som om man må bruke floppy, stemmer det?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#4
Takk for kjapt svar. Må nok stå over da gitt. :(
 
#7
Heisann! Den fungerer på både europeiske, amerikanske så vel som de asiatiske osv. For å boote Super UFO på en europeisk konsoll må ha satt inn en europeisk spillkassett i UFO-en.
 
#9
Gjerne det, men jeg får ikke opp valget 'Start conversation' når jeg trykker på profilbildet ditt. Kanskje du kan prøve å gå via min?