Sellout. Konsoller og spill!

#21
Hvor mye da?
 
#23
Ehhh... oki, blir vel 1100kr eller noe da?
 
#24
Opprinnelig skrevet av Freezar@03.10.2005, 17.28
Ehhh... oki, blir vel 1100kr eller noe da?
265678​
Stemmer.. :p Eller.. Er det du som bor i tønsberg? Er på nøtterøy nå ^^ Kingdom Hearts befinner seg imidlertid i stokke...
 
#25
Bor i Sandefjord. Så, med mindre du kan kjøre hit idag, så må vi ta det til neste uke. Skal på ferie.

Kan for så vidt ta bussen til tønsberg også.
 
#26
Opprinnelig skrevet av Freezar@04.10.2005, 09.58
Bor i Sandefjord. Så, med mindre du kan kjøre hit idag, så må vi ta det til neste uke. Skal på ferie.

Kan for så vidt ta bussen til tønsberg også.
265871​
Da tar vi det neste uke, FFVII ligger i Oslo :)
 
#30
Har lyst på FFVII, Wind Waker og Kingdom Hearts. 600kr?
Kameraten min har lyst på FF I og II samt FFVI, han byr 350kr.

Hva sier du?

Edit: la oss si 1000kr for alt og jeg henter tingene hos deg (hvis du befinner deg i tønsberg)? Tja, hørtes litt mer koselig ut ja, hva sier du nå? :p
 
#31
Opprinnelig skrevet av Freezar@09.10.2005, 22.47
Har lyst på FFVII, Wind Waker og Kingdom Hearts. 600kr?
Kameraten min har lyst på FF I og II samt FFVI, han byr 350kr.

Hva sier du?

Edit: la oss si 1000kr for alt og jeg henter tingene hos deg (hvis du befinner deg i tønsberg)? Tja, hørtes litt mer koselig ut ja, hva sier du nå? :p
267594​
Du kan får Kingdom Hearts og TWW for 400,-
FFVII for 400,-
Kameraten din kan få begge spillene for 450,-

Kan komme til sandefjord (Obs stormarked elns?) og gi deg\dere spillene :)

Edit: litt koseligere: 1200,- for alle spillene.
 
#32
Hmm ... Kameraten min har nå kun lyst på FFVI - pris?

Jeg har lyst på FFVII og DS-en (pakka som suddenly la inn bud på). Kan betale 1200kr.
 
#34
Opprinnelig skrevet av Freezar+12.10.2005, 12.12-->
Hmm ... Kameraten min har nå kun lyst på FFVI - pris?

Jeg har lyst på FFVII og DS-en (pakka som suddenly la inn bud på). Kan betale 1200kr.
268169​
[/b]
Han kan muligens få VI til 250,-
Det er mulig at fetteren min kjøper PS2'en og alle FF spilla, det er han jeg har delt leilighet med i Oslo, helt til for en uke siden da jeg flytta hjem til nøtterøy.
Spilla ligger fremdeles i leiligheten (Skal dit på lørdag og hente resten av tinga mine).

Jeg har forøvrig solgt begge DS spilla til Raptorus her på forumet. Husker ikke helt hva jeg lovte Suddenly, men vi kan sikkert ordne en avtale? Du kan få DS'en ganske billig ^^

Edit: Ser at jeg sa 700,- + porto for DS, MP: First Hunt og MP: Zero Mission.
For 750,- er det ditt :)
Som sagt så er jeg litt usikker ang. FF spilla siden fetteren min muligens skal kjøpe dem, han kjøper\kjøper ikke når jeg drar til oslo på lørdag.

<!--QuoteBegin-PureChaos
@12.10.2005, 16.08
Jeg vil fortsatt ha Kingdom Hearts :D
268249​
Jeg har et lite problem med å finne Kingdom Hearts, jeg trodde det lå hos en kompis i Stokke, men det gjorde det ikke... Hvis det ikke ligger i leiligheten i Oslo så er jeg redd for at jeg ikke har noe å selge. Kan gi deg et svar lørdags kveld eller iløpet av søndagen ;)
 
#35
Sorry, fant nylig ut at jeg var fattigere enn jeg trodde.
Nå gjennstår det kun å se hvor mye fattigere, men til da er jeg nøtt til å trekke fra meg budet. (men tror kameraten min kan være interessert, hvis ikke fetteren din skal ha det da)
 
#36
Opprinnelig skrevet av Freezar@12.10.2005, 18.04
Sorry, fant nylig ut at jeg var fattigere enn jeg trodde.
Nå gjennstår det kun å se hvor mye fattigere, men til da er jeg nøtt til å trekke fra meg budet. (men tror kameraten min kan være interessert, hvis ikke fetteren din skal ha det da)
268299​
Da sier jeg ifra ang. FF VI til deg senere.
Er åpen for mellomlegg i form av ting ^^
 
#37
Hmm ... Broren min skal ha DS-pakka, jeg skal ha FFVII og kameraten min skal ha FF I&II og FFVI.
Hvor mye var det igjen, og får vi en hyggelig pakkepris? (så sant fetteren din ikke skal ha FF-spillene, men da er jeg fortsatt interessert i DS-pakka)
 
#38
Opprinnelig skrevet av Freezar@13.10.2005, 23.05
Hmm ... Broren min skal ha DS-pakka, jeg skal ha FFVII og kameraten min skal ha FF I&II og FFVI.
Hvor mye var det igjen, og får vi en hyggelig pakkepris? (så sant fetteren din ikke skal ha FF-spillene, men da er jeg fortsatt interessert i DS-pakka)
268833​
Ang. DS pakka, vil du ha med alle GBA spilla? Du kan få alt som går inn i DS'en for 800,- har jo strengt tatt ikke bruk for GBA spill når jeg hverken har GBA eller DS ;)
 
#39
Vi kan si det slik ja.

Hvor mye?

Edit: Hvor mye for hele pakken jeg ramset opp i går. Med mindre fetteren din har bestemt seg for å kjøpe FF-spilla.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#40
Hvorfor faen kjøpe FFVII brukt for 400 når kan kjøpe det nytt på spiderman for 500???

det er snakk om hundre spenn.. hundre spenn !!!

jeg hadde ikke gitt mer enn 300 for det hvis det var brukt