Sensible Soccer 2006 demo

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skulle jeg gjerne gjort, var det bare ikke for at møkkaemulatoren min ikke lar meg bruke joypad. Den vises i selve programoppsettet og gode greier, men i selve emulatoren funker den ikke.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
SITAT(StarEye @ 02.06.2006, 10.29) 7427
Det eneste lille jeg savnet egentlig var muligheten til aftertouch på passningene - dette brukte/bruker jeg veldig mye i SWOS 96/97.
[/b]
Uhm, gjelder dette også skudd? Kan du fortsatt score med banale langskudd fra midtbanen? Hvis ikke, hvordan kan dette noengang være sensi? Har ikke testet det, men... Jalla. Jaja, får vel komme meg ut og teste.

SITAT(Yetipants @ 17.06.2006, 00.50) 10264
Skulle jeg gjerne gjort, var det bare ikke for at møkkaemulatoren min ikke lar meg bruke joypad. Den vises i selve programoppsettet og gode greier, men i selve emulatoren funker den ikke.
[/b]
Prøv både PC joystick 0 og 1, og swap. Amiga'n er nemlig så sær at alle spill bruker port 2 som joystick port og port 1 til mus. Dersom du skal spille 2 player blir 1p på port 2 og 2p på port 1. Du kan prøve deg frem ved å trykke F12 selv etter at du har startet spillet, så du finner nok fort ut av det.

di Valore Scadente: gjelder ikke skudd, du har full kontroll og aftertouch på skuddene. Men det mangler desverre på pasningene langs bakken.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, jeg får nevne at jeg liker SWOS 96-97 uansett, bare på grunn av intromusikken.
You're a goal-scoring superstar hero! :D

Spilte spillet idag, og kan bare si at det eide. Lenge siden jeg har spilt et fotballspill og likt det. En hver idiot kan spille det og ha det moro.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk omtalekopi i dag, har spilt noen timer. Det er jo artig, men... bugs. For faen. Og det at det ikke går an å bytte kontrollen over spillerne selv. Og den komplett latterlige måten man kan bruke for å få ballen, bare ved å spasere bort og få den automatisk. Og det at man er heldig om man klarer å løpe i tre sekunder uten å bli taklet.
Og det at det er så utrolig, fantastisk, latterlig enkelt. CPU-en har scoret to ganger så langt, begge var på åpent mål. Den har også bommet på åpent mål mange flere ganger.
Og det er ikke internettspillmuligheter... jeg vet liksom ikke helt. :hm: