Jepp, Serious Sam: The Second Encounter HD ble gitt ut i går (på Steam, må vite) og det er fortsatt bra saker. Ikke at jeg husker helt hva som var med i originalutgaven, men her er det iallfall med mange ekstra spillmodi: Survival, samme "Last Stand"-modus som nå er blitt vanlig i de fleste actiontitler hvor du skal holde ut lengst mulig mot en ustoppelig horde fiender; Coin-Op Co-Op, hvor du spiller co-op som vanlig men har begrenset antall liv, og en drøss med nye versus-modi jeg ikke gidder å ramse opp fordi ingen av dem er spesielt originale. Likevel artig siden våpnene og omgivelsene i Serious Sam er så drøye, da.
Men, ja. Spørsmålet koker så klart ned til hvem som er med på å pløye gjennom i co-op. På Den Eneste Sanne Spillmaskinen, så klart (ikke lov å spørre hvilken det er). Hvis noen ikke ser gleden ved Serious Sam så kan jeg sikkert smelle opp noen bilder og litt video etterhvert men jeg gadd ikke nå.
Men, ja. Spørsmålet koker så klart ned til hvem som er med på å pløye gjennom i co-op. På Den Eneste Sanne Spillmaskinen, så klart (ikke lov å spørre hvilken det er). Hvis noen ikke ser gleden ved Serious Sam så kan jeg sikkert smelle opp noen bilder og litt video etterhvert men jeg gadd ikke nå.