Serious Sam 2 demo

Lodin

Der Waaaah
As promised, 2K Games now sends along the playable demo for Serious Sam II, allowing the chance to pull out all the stops in this frantic first-person shooter sequel that is nearing completion at Croteam. Word is: "This demo contains the complete Seriousopolis Uptown level from the game, which can be played solo, or over LAN or online by up to four people. It also contains all the weapons from the game (although you may have to cheat to see all of them), one of the game's vehicles and a nice variety of the insane enemies that Sam is well known for."
Er det egentlig så mye mer å si? Løp å last ned unger!

3D Gamers
FileFront
FileRush (Torrent)
FileShack
Gamershell
Worthplaying

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
WOHOO!
*Klikke på torrent, finne ut at det vil ta ti timer å få greiene ferdig*
DOH!

Svarte, dette er et spill jeg har sett frem til svært lenge. Det kommer også på Xbox 25 november, så selv kommer jeg til å plukke opp den versjonen. Gleder meg til både single player kampanjen og onlinedelen. PC'en min er desverre langt under minstekravet til demoen...

Lodin

Der Waaaah
Jada dette var akkurat det vi har venta på, mer av det samme. Føles veldig likt orginalen og det er jo bra. Kanskje litt vel mange våpen å vende seg til på en gang, men det er vel bare fordi det er en demo. Også intresant å merke seg at Netrisca er blitt ei blå dame i hollogramform. Noe slikt har vi aldri sett før. :rulleøyne:
Har ikke prøvd co-op delen ennå, men den virker lovende.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så fort jeg får ned demoen er jeg egentlig klar for litt coop. Halvannen time igjen nå (3D Gamers' torrent var litt mer å kaste gamla i veggen for).

Opprinnelig skrevet av Mongis@21.09.2005, 19.32
Svarte, dette er et spill jeg har sett frem til svært lenge. Det kommer også på Xbox 25 november, så selv kommer jeg til å plukke opp den versjonen. Gleder meg til både single player kampanjen og onlinedelen. PC'en min er desverre langt under minstekravet til demoen...
263108​

Grafikken ser veldig bra ut på xbox også...hmm kanskje jeg plukker opp versjonen i stedenfor.

Lodin

Der Waaaah
Dette var jo ekstremt skuffende. Klarer ikke å logge meg på noen servere og siden de fleste av dem kun har en av fire spillere aktive vil jeg tro de alle har samme problem.
Hjelper heller ikke på humøret at man blir møtt av dette synet når man prøver å komme inn i multiplayer delen. <_<

Gamespot anmeldelse

Ser ut som at spillet skuffer, fikk bare 6.9 av Greg Kasavin. Kommer nok til å plukke opp Xbox utgaven uansett, selv om jeg har hørt at multiplayerdelen er svak. Ingen deathmatch, pluss at co-op delen ikke har split-screen mulighet. Skal uansett kose meg med SP kampanjen. Holder faktisk å på å varme opp med å runde Serious Sam 1 enda en gang, slik at jeg er klar for oppfølgeren.