SF3:3s

#1
Hei.
Jeg har spilt SF3 i litt over 1år nå. Men har ikke vært i stand til å finne mange andre som er engasjert i disse typer spill. Først nå fant jeg sidene til ranking battles norge, ser ut som kvasir har sviktet meg igjen heh.

Jeg lurte på om det er mange her som spiller sf3? bruker dere å ha sf3 turneringer? Er det noen spillere fra tromsø her?
 

EagleJin

Bear Necessity
#2
Morn!

RBN har hatt 3s på turneringslista, men denne sesongen er det Guilty Gear som er det store på 2D-siden.

Er alltids noen som spiller 3s på samlingene våre ^^
 
#3
Morn!

RBN har hatt 3s på turneringslista, men denne sesongen er det Guilty Gear som er det store på 2D-siden.

Er alltids noen som spiller 3s på samlingene våre ^^
Eagle seriøst, er hjemme fra 30 april til 5 mai! MÅ SETTE IGANG EN RBN DA!

3S FOR ALLE PENGA!
 
#7
Yo!
Hvor hen i landet bor du når du er ferdig med å flytte da?
Etter nylige EVO og SBO har litt av 3s piffen kommet tilbake... Ikke alt men litt:p

Chun madness resulterer fortsatt i :kvalm:

EDIT:
Online 3s er litt wierd, pretty much impossible å sette en hit-confirm. Jeg rører aldri online.
 
#8
er enig med at kaillera 3s er uspillbart , forsovidt også xbox live , da må i tilfelle motstanderen sitte ved siden av deg.
ggpo derimot er det mulig , har spillt en god del her selv om jeg suger hardt på 3s,
3s er nok klart det vanskeligste spillet å få spillt bra online på.. det går fort fra ok til helt uspillbart med bare litt lag i og med at det kreves veldig stor presisjon med parry.

en god nyhet til herr gg nukleuz må være at naomi er cracket og i allefall det første guilty gear (guilty gear x) spillet er spillbart på emulator. så fort det blir open source så kommer det nok til å bli implementert i mame og Final burn alpha rimelig fort. Atomiswave some er sega maskinen som resten av GG spillene på er litt lenger unna.

men sånn helt generellt til rbn personell , det hadde gjort seg med en sf tittel.
det finnes jo så mange bra sf spill. cvs2 , 3s. ST , a2 , a3 :D
SF HD når det kommer f.eks.. hype opp med en lagkonkurranse her al av sbo !!
 
#10
Omg Bodø faktisk, du får si i fra hvis du vil ta noen matcher, selv om jeg er udugelig i 3s.
Brukte å være en liten gjeng her som spilla cvs2 en del også.