SFIII 3rd Strike Tournament

#1
Igjen, kort varsel. Får ikke logget på Spillegal, så har fått JINsama til å rapportere om dette.

2 on 2 Team Tournament i morgen, lørdag 10. juni 2006 på Spiderman i Oslo. Eneste du trenger er å møte oppe innom 11:30. Som tidligere, benytter vi kabinettet på Spiderman. Blir derfor stikkene som er koblet til kabinettet vi bruker.

-Chief Gutti-
 
#2
Jaja, det var det gjort, hehe..
Det var kjempe gøy idag iallefall :D

1: Wallace & Robbie3s ( <UTH> )
2: Chief Gutti & JINsama ( <UTH>"2" :S )
3: EagleJin & Red Hawk ( Torigumi )
....
...
..
.
4: NukleuZ & oX ( Bacon Pølse Meny )

Var litt surt at jeg spilte drit dårlig siste runden, men sånt skjer!
Takk for idag ^_^
 

EagleJin

Bear Necessity
#3
Aye, var kult :D selvom ingenting satt bortsett fra combos jeg aldri mente å utføre... >.<
WUSRK ftw!

Var en del tøffe kamper i dag. Flere setups påfulgt av combos satt. Var spesielt tøft å se NukleuZ' Urien! Fikk bekreftet at å mislike Urien (som motstander) er helt korrekt :p. Men stilig å se på!

Det samme gjelder Robbie3s' Yun. Fikk han inn et hit i genei-mode kunne en bare lene seg godt tilbake og vente til luftekspressen hadde landet. :D

Var også morsomt å se et annet tall enn "4" (eller lavere) foran team-navnet etter turneringen ^^. Hva skulle torigumi gjort uten Red Satsu?
 
#4
SITAT(EagleJin @ 10.06.2006, 16.35) 9065
Aye, var kult :D selvom ingenting satt bortsett fra combos jeg aldri mente å utføre... >.<
WUSRK ftw!

Var en del tøffe kamper i dag. Flere setups påfulgt av combos satt. Var spesielt tøft å se NukleuZ' Urien! Fikk bekreftet at å mislike Urien (som motstander) er helt korrekt :p. Men stilig å se på!
[/b]
Kjente meg igjen mot slutten av å ikke klare noe som helst... Men better luck next time vettu! Da fikser vi det det:)

Vi får ta casuals til vi stuper på RBN :)

Siste kommentaren der har jeg vel ikke stort annet å si enn at jeg fornøyd at litt satt, men skulle ønske jeg klarte det litt bedre... og :elsk:

EDIT: jo... Det var ikke Aegis Reflectors jeg "slang" ut på slutten der, mere Aegis ROFLECTOR! Fifan de ville ikke ut de....
 
#5
Hoho, dette var moro tourney! Gouki satt ganske bra inne faktisk, ble litt overrasket selv til visse tider (som parry, crouch lk,lk, sa1..var ikke meningen i følge hodet mitt :p). Ellers må jeg si meg rimelig fornøyd med Shungokusatsu, som gikk inn fler ganger enn forventet ^^

Gratulerer til Wallace og Robbie3s med 1., Gutti og JINsama med 2.!


SITAT
EDIT: jo... Det var ikke Aegis Reflectors jeg "slang" ut på slutten der, mere Aegis ROFLECTOR! Fifan de ville ikke ut de....[/b]
Haha, er kjipt med slike saker ja.

SITAT
Var også morsomt å se et annet tall enn "4" (eller lavere) foran team-navnet etter turneringen ^^. Hva skulle torigumi gjort uten Red Satsu?[/b]
Hmm..god ide du ga meg der. Mål for neste treningsplan: Red parry, shungokusatsu :p