SG

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg satt å surfet på inter nett da jeg fant dette
About Scandinavian Games
Scandinavian Games was founded in 2001
. We specialize in sales and distribution of online entertainment. We offer the highest quality games from the worlds leading game-developers over a variety of distribution networks all over Europe. We provide leading portals with a fully managed, turnkey Game Download Channel that increases traffic, stickiness and e-commerce revenues.

Based on the top of the world, in Reykjavik, Iceland - SG is ideally located to join together our partners from both sides of the Atlantic Ocean.

In 2003, Scandinavian Games partnered with Trymedia Systems Inc., an Intel Capital funded company, headquartered in San Francisco. Through this partnership, Scandinavian Games have the sole right to use Trymedia's ActiveMARK™ technology in Scandinavia, and are also working very closely with Trymedia Systems all over Europe.

Scandinavian Games, ltd.
Vegmuli 2
108 Reykjavik,
Iceland
Website: www.games.is

Identification number: 430401-3350
VAT registration number: EU752062828


What is ActiveMARK™
ActiveMARK is a digital distribution services and DRM technology suite. Developers, Publishers and Distributors use it as a simple way to securely distribute and sell PC games and software on CD/DVD, the Web and Peer-to-Peer Networks with a single solution. When consumers share ActiveMARK-enabled software with their friends, instead of preventing copies from being made, the duplicated files revert to trial mode and offer the next user an opportunity to purchase.
Er ikke sikker men jeg tror gamle Spillegal kom før 2001!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
De kaller seg Scandinavian Games, men ligger utenfor Skandinavia.
Oh, the irony.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Eulogy@21.09.2004, 19.28
Hæææææææ?
106028​
Det var jo et særiøst innlegg.

Det jeg mener er AT: spillegal.no kom før denne skiten! alså de skal ikke bruke SG
 
#6
Skjønte ikke helt hva du mente. Og hvorfor kan ikke de bruke SG? Ser ikke helt problemet her.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Eulogy@21.09.2004, 19.48
Skjønte ikke helt hva du mente. Og hvorfor kan ikke de bruke SG? Ser ikke helt problemet her.
106064​
Vel nå er det vel SpilleGal som bruker SG, da kan de ikke bare komme inn å stjele det fra spillegal.
 
#8
Blir for tåpelig dette. Såklart kan de bruke SG som forkortelse.
 
#10
Opprinnelig skrevet av laffen@21.09.2004, 19.54
Er dette no å ergre seg over da.
Jeg ser ikke helt problemet, men det er sikkert bare meg.
106071​
Vel du ser vel ikke det, men nå er du ganske dum da, så hva du mener driter jeg i!.

Jeg går heller ikke å ergrer meg over dette, jeg postet det her for at de som leder spilegal kunne se det, de velger hva de vil gjøre.

Ps: takk for at du skriver så finne innlegg laffen
 
#11
Er han dum fordi han ikke ser helt problemet? Vel, hva er du da som kaller han for ting?
 
#12
Opprinnelig skrevet av Naskul+21.09.2004, 19.58-->
<!--QuoteBegin-laffen
@21.09.2004, 19.54
Er dette no å ergre seg over da.
Jeg ser ikke helt problemet, men det er sikkert bare meg.
106071​
Vel du ser vel ikke det, men nå er du ganske dum da, så hva du mener driter jeg i!.

Jeg går heller ikke å ergrer meg over dette, jeg postet det her for at de som leder spilegal kunne se det, de velger hva de vil gjøre.

Ps: takk for at du skriver så finne innlegg laffen
106073​
[/b]
Så så, ingen grunn til å ty til personangrep.
Selv om noen er uenig med deg trenger du ikke å begynne med drittslenging, det er ekstremt barnslig å sier mer om deg enn om andre.

Ps. hva mente du med at jeg skrev fine innlegg?
 
#13
Opprinnelig skrevet av Eulogy@21.09.2004, 19.59
Er han dum fordi han ikke ser helt problemet? Vel, hva er du da som kaller han for ting?
106075​
nå kommer han på msn og skriver "muhahaha, jeg er ond" 2 sek etter at han posta innlegge

Ok hvis du laffen er dum nok til å prate om personangrep, så kan vi titte på sigen din
Naskul fikk ikke juling i dag, men han er fortsatt en patetisk liten drittunge.

Naskul er en frosk.
 
#14
Du kan vel ikke dra inn ting han skriver på msn inn hit.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Naskul+21.09.2004, 20.01-->
<!--QuoteBegin-Eulogy
@21.09.2004, 19.59
Er han dum fordi han ikke ser helt problemet? Vel, hva er du da som kaller han for ting?
106075​
nå kommer han på msn og skriver "muhahaha, jeg er ond" 2 sek etter at han posta innlegge
106079​
[/b]
Hva har det med saken å gjøre egentlig? jeg skjønner fortsatt ikke problemet, men så er jo jeg "dum" da. >_<
 
#16
Opprinnelig skrevet av laffen+21.09.2004, 20.03-->
Opprinnelig skrevet av Naskul@21.09.2004, 20.01
<!--QuoteBegin-Eulogy
@21.09.2004, 19.59
Er han dum fordi han ikke ser helt problemet? Vel, hva er du da som kaller han for ting?
106075​


nå kommer han på msn og skriver "muhahaha, jeg er ond" 2 sek etter at han posta innlegge
106079​
Hva har det med saken å gjøre egentlig, men så er jo jeg "dum" da.
106083​
[/b]
Du postet de innlegge bare for å si i mot meg, og jeg begynner å bli lei av at du holder på sånn!
 
#18
Opprinnelig skrevet av Naskul+21.09.2004, 20.58-->
<!--QuoteBegin-laffen
@21.09.2004, 19.54
Er dette no å ergre seg over da.
Jeg ser ikke helt problemet, men det er sikkert bare meg.
106071​
Vel du ser vel ikke det, men nå er du ganske dum da, så hva du mener driter jeg i!.

Jeg går heller ikke å ergrer meg over dette, jeg postet det her for at de som leder spilegal kunne se det, de velger hva de vil gjøre.

Ps: takk for at du skriver så finne innlegg laffen
106073​
[/b]
Spillegal kan ikke gjøre noe, de har ikke copyright på forkortelsen, din nisse. Hvorfor i all verden skulle Kjernen bry seg om noen har startet et firma med samme forkortelse som Spillegal? Her har vi et prakteksempel på å gjør et sandkorn til en ørken...
 
#19
Opprinnelig skrevet av Naskul+21.09.2004, 20.04-->
Opprinnelig skrevet av laffen@21.09.2004, 20.03
Opprinnelig skrevet av Naskul@21.09.2004, 20.01
<!--QuoteBegin-Eulogy
@21.09.2004, 19.59
Er han dum fordi han ikke ser helt problemet? Vel, hva er du da som kaller han for ting?
106075​


nå kommer han på msn og skriver "muhahaha, jeg er ond" 2 sek etter at han posta innlegge
106079​


Hva har det med saken å gjøre egentlig, men så er jo jeg "dum" da.
106083​
Du postet de innlegge bare for å si i mot meg, og jeg begynner å bli lei av at du holder på sånn!
106084​
[/b]
Når har jeg gjort noe sånt før da? :usikker:

Det blir uansett for dumt å si at jeg postet det bare for å si imot deg. Jeg kan jo ikke la være å si min mening bare fordi du tar deg nær av det.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Agahnim+21.09.2004, 20.06-->
Opprinnelig skrevet av Naskul@21.09.2004, 20.58
<!--QuoteBegin-laffen
@21.09.2004, 19.54
Er dette no å ergre seg over da.
Jeg ser ikke helt problemet, men det er sikkert bare meg.
106071​


Vel du ser vel ikke det, men nå er du ganske dum da, så hva du mener driter jeg i!.

Jeg går heller ikke å ergrer meg over dette, jeg postet det her for at de som leder spilegal kunne se det, de velger hva de vil gjøre.

Ps: takk for at du skriver så finne innlegg laffen
106073​
Spillegal kan ikke gjøre noe, de har ikke copyright på forkortelsen, din nisse. Hvorfor i all verden skulle Kjernen bry seg om noen har startet et firma med samme forkortelse som Spillegal? Her har vi et prakteksempel på å gjør et sandkorn til en ørken...
106089​
[/b]
Hadde du giddet å lese hadde du fått med deg at jeg ikke startet dette emne for at det irriteret meg eller for å krangle med en haug med drittunger, jeg startet enmet for å fortelle derre om dette.

Hvor vidt dette er viktig eller om spillegal har copyright på Sg vet jeg ingen ting om, og jeg har heller ikke utalt meg om dette!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.