Shadow hearts 3: The new world

Alle fans av serien som ikke vet om dette, les: Alt til sommeren kommer det nye shadow hearts spillet til Japan, Shadow hearts: The new world. Denne gangen er handlingen lagt til Amerika... Det som gjør meg trist er at det er en ny, overfeminin mannlig rollefigur. Yuri er ikke med lengre :( Tror jeg da. Men for en pen trailer, gå til linken under :p
'www.damirkolar.com/sh/sh3_trailer.avi'

Får bare håpe spillet kommer til Norge en gang i uviss fremtid...

A

Aleks

Gjest
Opprinnelig skrevet av carlic@27.03.2005, 02.34
Alle fans av serien som ikke vet om dette, les: Alt til sommeren kommer det nye shadow hearts spillet til Japan, Shadow hearts: The new world. Denne gangen er handlingen lagt til Amerika... Det som gjør meg trist er at det er en ny, overfeminin mannlig rollefigur. Yuri er ikke med lengre :(  Tror jeg da. Men for en pen trailer, gå til linken under :p
'www.damirkolar.com/sh/sh3_trailer.avi'

Får bare håpe spillet kommer til Norge en gang i uviss fremtid...
196465​
oh...........KULT..Jeg fullførte det første i serien å likte det ganske bra....har ikke prøvd 2'en enn,men.... :D

Drit bra att deer kommer en 3 av Shadow hearts da :)
men slutten på toa var nitrist ..syns eg da :(

carlic: har du runda Shadow Hearts:Covenant.
Kan du få tak i fleire fusion monster<---eller ka det heitte :svette:
greie seriøst ikkje dog shrine sinsjukt vanskeli da..... <_< irriterende

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Argumenter, PLZ!

Jeg har ikke spilt det første Shadow Hearts, men for tiden koser jeg meg med Covenant. Har bare kommet meg til Frankrike, men historien virker spennende, og manuset tar aldri seg selv 100 % seriøst, og er en deilig forandring fra mange andre RPG-er. Både velskrevet og uhyre morsomt enkelte steder, spesielt når det gjør narr av sjangerklisjeer. Character- og monsterdesign er også knall. Når jeg unlocket Earth level 2 fusion-monstret til Yuri, var jeg overrasket over hvor tøft det så ut (level 1-monstrene er som dere vet litt kjedelige og menneske-aktige), og resten av dem skuffet heller ikke.

Judgement Ring-systemet liker jeg også. Du må faktisk jobbe litt for å gjøre det bra i kamper, ikke bare velge standart 'Attack' hver gang. Combosystemet er også ganske artig og nyttig. Det er rett og slett veldig mye spill i Shadow Hearts, og jeg tror ikke jeg kommer til å gå lei med det første.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Javel ja. Jeg sier bare at du kan holde kjeft hvis du ikke har noen argumenter å komme med, jeg.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spillet er sluppet i USA, og 1UP har lagt ut anmeldelse. En litt skuffende 6.5/10

Opprinnelig skrevet av Nich Maragos
The stat-grinding crowd will eat this up, but those unfamiliar with the amount of depth could really use a learning curve closer to those found in games like Disgaea. If you don't know how to exploit all the systems, from the ability-training "Stellars" to the combos to the "Fusions" to the aerial gauge -- not to mention the timing for the series' trademark Judgment Ring -- you'll take tons of damage right from the start. The game has one of the busiest RPG onscreen displays ever, and every number is important. So good luck there.
Høres litt slitsomt ut for en som ikke er fan av stats-grinding. :( Og i tillegg:
From the New World's in-game engine isn't much of a looker, and its soundtrack features one of the worst scores to grace the genre on the PS2.[/b]
Kan en mod flytte emnet til Rollespill?

Husker at eneren ikke fikk så gode anmeldelser heller men det spillet var fult med fornøyelser, toeren ble mye bedre så da må treeren skaffes uansett.

Eneren var det første RPG'et jeg fikk til PS2. Plukket det opp på Obs for 199 kroner en gang. Var 11 da og ble stunned av den utrolig blodige åpningssekvensen. Fullførte det til slutt, og det var kos. Handlingen var spennende, men likevel ikke sååå WOW. Men jeg likte spillet, er utrolig undervurdert spørr du meg.
Toern har jeg dessverre aldri fått spillt pga. den skrikende 499 kroners prisen isammen med 16 års aldersgrensen =|.
Skal ihvertfall runde toern før jeg en gang tenker på å kjøpe treern.

En ting jeg lurer på. Har disse tre spillene noen sammenheng? Burde du spille de i rekkefølge eller er de like uavhengige av hverandre som FF spilla?