Shadow Hearts

#1
Nå har jeg spilt Shadow Hearts i over 20 timer. Foreløpig liker jeg spillet veldig godt, og jeg tror jeg er i ferd med å nærme meg slutten. Det er ikke akkurat det at jeg sliter i spillet, men jeg har fått høyeste «fusion» innenfor Darkness og Light, men begge har en ferdighet som befinner seg under det midlertidige navnet «????». Under kamp er disse ferdighetene markert i svart; de kan altså ikke brukes. Så jeg lurer på hvordan jeg kan få aktivisert og tatt i bruk disse ferdighetene, hvis egenskaper er høyst sannsynlig veldig mektige. Noen som kan hjelpe meg?
 
#2
Er ganske lenge siden jeg har spilt det, men så vidt jeg husker skal du la Yuri bruke fusion monsteret og la han gå i berserk modus. Han vil da kaste ferdigheten og lære den. Etter det er det bare å "cure" berserk statusen og du kan bruke ferdigheten når du vil :)
 
#3
Ah, høres logisk ut (eller ikke)! Men det kan jo være litt risikabelt, da han er flere hakk sterkere enn de andre på laget mitt. Jaja, det blir sikkert ikke noe problem. Takk for hjelpen, Egle! Jeg begynte å tro at det var ingen som hadde spilt SaHe her.
 
#4
Jeg har faktisk også anskaffet meg det, prøvde det litt. Men tror jeg skal spille Arc the Lad - TotS først. Men det virker som det er lagt ned sjel i spillet til tross for de noe lukne kritikkene.