Shenmue 3 cover?

#2
Det er jo ikke blitt annonsert noe offisielt om at det i det heletatt skal komme enda, men jo... de bildene får meg til å lengte.
 
#3
Det må rett og slett komme... Hvis ikke får de lage en film! Må ha den storyen fra start til slutt
 
#4
Det må rett og slett komme... Hvis ikke får de lage en film! Må ha den storyen fra start til slutt
[/b]

Kjøpte meg Shenmue II til xbox for litt siden, men har liksom ikke fått kommet ordetlig i gang. Er det verdt...spør bare før jeg kaster meg over spillet. :svette:
 
#5
Jeg anbefaler jo å sjekke det ut på DC, men hvis ikke det er mulig bør du bare sette igang med å se DVDen som medfølger X-Box versjonen for å sette deg inn i historien. Det ville jo vært best å spille gjennom første spillet for å få med alle de små tingene som gjør Shenmue så spesielt...

Du får gi det litt tid, og se på det med åpne øye :blunk:
 

Kilik

Lokal moderator
#6
Temmelig fake det der ja.

En Shenmue-oppfølger ble uoffisielt bekreftet av Kikizo Games i august. Ettersom ingen andre nettsider har nevnt det samme, så ta det med et par klyper salt. Må innrømme at jeg begynner å miste håpet. Det er jo tross alt fire år siden Shenmue II kom til DC.
 
#7
Det er jo bare gamle bilder og simpel tekst. I tillegg ser designet helt teit ut også. Men, håper jo fortsatt på at det kommer. Bildene er jo ekte, og det sier jo at de jobber/har jobbet med det. Jeg minnes Yu Suzuki sa at det en gang i tiden skulle komme.

Hvor ble det av Shenmue Online egentlig? Ble det egentlig ferdig?


Jeg savner å kjøre gaffeltruck. :(
 
#8
Hvor ble det av Shenmue Online egentlig? Ble det egentlig ferdig?

[/b]

Det ble kanselert så vidt jeg vet... I følge ryktene jeg har lest kanselerte de det fordi de heller ville fokusere på å få ferdig Shemue serien
 
#9
Shenmue på Xbox360 hadde vært noe ja. Må nesten låne smikken av nevøen min hvis det skjer, blir vanskelig å holde på siklet