Shine Get!

#1


Spillegals Shine Get!-sommerkonkurranse!

I anledning sommeren og dens forhåpentligvise avslappende vær, setter vi igang en liten sommerkonkurranse!

For å delta må man sende inn et sommerbilde (tatt av, eller med, deg selv) som gjenspeiler spilling om sommeren. Bildet skal være i jpeg-format og ikke overskride 500kb i innlevert form. Du kan sende ditt (eller dine, om du vil sende flere) bidrag i en e-post til mofo2@spillegal.no

Premie er den japanske versjonen (NTSC-J) Super Mario Sunshine til Nintendo Gamecube! Dette spillet vil altså bare virke på Gamecube-maskiner som kan spille av japanske spill, eller man kan benytte seg av en Freeloader, eventuelt en Action Replay. Bortsett fra språk, er denne versjonen unik med at man får "Shine Get!" når man får en ny Shine i motsetning til den amerikanske og europeiske versjonen hvor det bare står "Shine!".

Konkurransen varer til og med 31. juli 2005. Dermed har dere god tid til å knipse bilder, enten dere er hjemme og venter på fineværet eller skal langt av gårde innen den tid.

Lykke til! :)

mvh

MoFo2
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Jeg har lyst til å sende inn noe selv, bare for å ha gjort det. Then again, jeg har egentlig ingen ideer. Hmmm...
 
#5
Jeg har idéene, men å få utført de, er litt verre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Har en mistanke om at de fleste som vil ha SMS (inkludert meg) allerede har PAL-utgaven.
Men jeg har et bidrag på gang allerede, faktisk... bare venter til en dag det blir ordentlig sol her. :p