Signaturen

#1
Hvorfor kan vi ikke få lov til å ha bilder eller link i signaturet? :confused:

Hvis dere er redd får at signatur bildet skal ta over skjermen så kan dere bare gjøre det samme som dere gjorde med avataren. Gjøre en maks lengde og maks høyde.
 
#2
Fordi at folk med ISDN skal spille å vente en halvtime med å få lasta inn sidene.
 

Endre

Ødela forumet
#3
Egentlig er det bare fordi de aller fleste signaturbildene tar fokuset vekk fra teksten, og blir irriterende. :)
 
#4
Får å løse ISDN problemet: At de kan krysse av et sted som disabler pictures in signature greie.

Signaturen tar vekk fokuset på teksten synes jeg bare høres sprøtt ut. hehe
 
#6
Er det i det hele tatt mulig å sette sperre på hvor mange pixler det kan være på et bilde i signaturen?
 
#7
Jeg trodde de hadde gjort det med avataren din?
 
#9
Opprinnelig skrevet av BigOne@23.09.2004, 21.15
Jeg trodde de hadde gjort det med avataren din?
107277​
Det er forskjell på signatur og avatar, jeg mener å huske at det ikke var mulig på gamle Spillegal.
 
#13
AAAAA! nå kjønner jeg hva dere mener med distrahering og alt det.

På de amerikanske forumene har de ikke de problemene med signaturen da... why?
 
#14
Opprinnelig skrevet av BigOne@23.09.2004, 20.49
AAAAA! nå kjønner jeg hva dere mener med distrahering og alt det.

På de amerikanske forumene har de ikke de problemene med signaturen da... why?
107318​
og hva skulle det bety :blunk:
 
#15
Hadde vært kjekt å hatt bildesignatur. Flott om dere gjorde det slik at hver enkelt bruker kan velge selv om de vil ha bildesignaturer aktivert. (Dvs. De ser/ser ikke bildene i signaturen til brukerne)
 
#18
Opprinnelig skrevet av Gateway666+23.09.2004, 23.37-->
<!--QuoteBegin-Mandark
@23.09.2004, 21.42
Vil dere ende opp som Gothica her?
107309​
Darken, din luring, det er bilder hun har lagt inn i innlegget sitt, ikke signaturen...
107390​
[/b]
scroll ned da, homo

se på fyren som kaller seg alienzero.. jeg for min del er glad for at vi slipper sånt piss i signaturene her ;)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#19
Opprinnelig skrevet av Gateway666+23.09.2004, 23.37-->
<!--QuoteBegin-Mandark
@23.09.2004, 21.42
Vil dere ende opp som Gothica her?
107309​
Darken, din luring, det er bilder hun har lagt inn i innlegget sitt, ikke signaturen...
107390​
[/b]
Jeg vil bare informere deg om at hun har en furry/goth-bildesigg som er animert og på 640*500 piksler. Teh horror!
 
#20
Neimen, henger du på den siden? :kos: