Silent Hill 4 (Xbox)

Vel det måtte jo skje, Silent Hill 4 er nå ute på nettet. Det har vel vært det i noen dager nå. Noen som har testa det og har noen meninger om dette spillet?

Jeg har testa det litt og det virker VIRKELIG skrullete!

Hehe, om det er slik alle beta versjoner er så tar jeg så dem mer en gjærne. Dem nuka den versjonen her tidligere men flere å flere fjærner nukinga da det faktisk er hele spillet.

Det eneste som mangler er sertrifiseringa til Microsoft vistnok...eller noe. Er flere som har spilt færdig den versjonen her uten problemer.

Jeg begynner å bli mektig lei av at folk snakker så åpent om piratkopiering her på forumet. Kan dere ikke bare holde kjeft å spille? Et emne om et spill bør ikke startes med: "Ja, nå har det kommet ut på nettet!".

Som karamba sier så er det nuket på flere plasser pga. at det er beta, og de som sier noe annet bare trøster seg selv så de kan spille det før andre. Spillet er bare noen uker unna, det er da vel for pokker ikke noe som haster.

Opprinnelig skrevet av thagen@17.08.2004, 04.09
Jeg begynner å bli mektig lei av at folk snakker så åpent om piratkopiering her på forumet. Kan dere ikke bare holde kjeft å spille? Et emne om et spill bør ikke startes med: "Ja, nå har det kommet ut på nettet!".

Som karamba sier så er det nuket på flere plasser pga. at det er beta, og de som sier noe annet bare trøster seg selv så de kan spille det før andre. Spillet er bare noen uker unna, det er da vel for pokker ikke noe som haster.
88741​

Min mening om saken finner du her.

Grunn til at man ikke vil ha slik prat på forumet er at det kan føre til at flere har lyst tilå kopiere eller laste ned spill fra internett....ULOVLIG.

Det er som å stjele :mad:

Lodin

Der Waaaah
Det spiller liten rolle all den tid sjefene har sagt ok til det. Hvis dere har et problem med det finnes det andre forum der ute.

Selv har jeg ikke modda PS2en min, så jeg må nok vente på PAL releasen. Blir vel engang til juletider ved neste år det.

Nevner at det er Xbox versjonen det er snakk om her ;)

Jeg har prøvd det, men video-sekvensene kom et halvt minutt etter lyden, og det så rimelig teit ut å lese subtitles fra noe han har sagt et halvt minutt siden. Driter nå egentlig i det, for jeg skulle bare undersøke om spillet var verdt å skaffe seg. Det virket som et spill som er absolutt verdt pengene, og jeg kommer nok til å anskaffe meg dette på et eller annet tidspunkt. I mellomtiden så sletter jeg spillet til jeg får det originalt, synes det likevel er uspillbart og ødelegger stemninga når det ikke fungerer skikkelig. Om det finnes en fungerende versjon der ute vites ikke, men det kan være det samme. Kjøper det uansett.

D

Doctor Downs

Gjest
Hm, mitt funka helt fint. Eneste er at jeg virkelig håper at den introen blir bytta ut. Den var akkurat den samme som den første traileren vi så. Jeg vil ikke ha en trailer som intro. Handlinga virker også litt som hastverksarbeid, men det har jo tidligere vist seg å bli bedre utover i spillet (SH3?). Jaja, skal ikke pjatte for mye. Går nok for originalen når den kommer jeg og. Silent Hill-samlinga mi er en jeg vil ha rimelig komplett.