Silent Hill: Origins (PSP)

Kilik

Lokal moderator
Just annonsert på Konamis pressekonf...

"You're playing a trucker named Travis O'Grady who's lost in Silent Hill. As the name implies, it's a prequel that goes back to the beginning of the series, and you'll run into characters from the later games. "The new Silent Hill: It's older than you think.""

Godt å se at PSP får noe annet enn PS2-konverteringer.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Silent Hill kommer vel til å gi nytt liv til PSP-en. Jeg syns ikke noen av de andre Silent Hill spilla har skuffa så dette gleder jeg meg til. Eneste store ulempen er vel lav lyd. Fint jeg har kabel til å koble den opp til anlegget. :)

Scary Paladin

Ukjent herremann
Jeg er ganske skuffa over lydnivået. Hvis det er mye støy som på et tog eller en buss blir det ganske stusselig lyd. DS knuser PSP på dette området, med mindre det er noe feil med min PSP.

D

Doctor Downs

Gjest
Jeg sier det ikke blir spooky nok uansett på en så liten maskin. Hvorfor faen skal alle favorittspilla mine trekke over til faens håndholdt? Dritt.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Hvis du ikke syns Silent Hill er spooky så blir jo halve spillet borte. Du må jo ikke kjøpe PSP eller spillet vet du. :rolleyes:

SITAT(Captain Nintendo @ 10.05.2006, 13.06) 2287
Jeg bruker Koss UR-40 og det er lite støy som slipper inn, med mindre noe bråker skikkelig da.
[/b]
Jeg mener nå at man ikke skal burde kjøpe et ekstra headset for å spille på steder som tog eller buss. Såpass lyd burde de virkelig klare å lage med det som følger med.

SITAT(Scary Paladin @ 10.05.2006, 15.23) 2321
Jeg mener nå at man ikke skal burde kjøpe et ekstra headset for å spille på steder som tog eller buss. Såpass lyd burde de virkelig klare å lage med det som følger med.
[/b]
Helt enig med deg der, trodde du mente at det ble dårlig lyd uavhengig av headset jeg.

Men det som følger med (det hvite) er jo Ear Friendly i Europa pga. EU direktiver. Derfor har de jo ikke noen lyd i seg. Høytalerene i seg selv er også svake, men dette er sikkert for å trekke mindre strøm, den har jo praktisk talt ikke noen batterilevetid.

D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Scary Paladin @ 10.05.2006, 15.23) 2321
Hvis du ikke syns Silent Hill er spooky så blir jo halve spillet borte. Du må jo ikke kjøpe PSP eller spillet vet du.[/b]
Hold kjeft :ninja:

Finnes ikke noe værre enn å måtte

1. spille gjennom et møkkaspill for å fylle ut handlinga i en god franchise (eks: Enter The Matrix)
2. kjøpe en helt ny konsoll man ikke har det minste lyst på for å spille et godt spill eller fylle ut handlinga i en god franchise (eks: New Super Mario Bros, Silent Hill Origins)

oma

Village Drunk
å herregud! nå blir jeg faktisk tvunget til å kjøpe psp, jeg har hatt lyst lenge, men nå tar det helt over, SH er ett must, den artworken var fantastisk :sikle:

Lodin

Der Waaaah
Har det ikke lekki en teaser for dette en stund tilbake a? Syns å huske noe med en hillbilly\trailersjåfør som stod inne på et slakteri. *leite*

EDIT: Fant den. Men fåglane veit om det er ekte.

D

Doctor Downs

Gjest
Kunne ikke vært mer enig. Av alle spesifikasjoner og duppeditter er det bare sløvt og ikke slenge på en A/V-utgang, eller i det minste en USB-port og boot disc for oppkobling mot Playstation 2.

Nocturnal Extreme Terror, hehe... Hva er det med Konami og artige titler, trodde Hideo hadde tatt kaka med reklamene for NGC versjonen av MGS, men ser ut til at han har hatt en finger med i spillet her også, :)

Hvis den videoen er ekte ser det forøvrigt veldig bra ut, og jeg kommer nok til å anskaffe meg det. Håper bare at kontrollen fungerer.

@Killahead: PSP finnes i "koble til TV utgave" også, den heter PS2.