Silent Hill: Origins (PSP)

SITAT(Captain Nintendo @ 17.05.2006, 10.25) 4418
@Killahead: PSP finnes i "koble til TV utgave" også, den heter PS2.
[/b]
Takk! Har lurt på hva jeg skal kalle den svarte saken jeg har i stua i mange år nå! Hehe, grunnen til at jeg klager er fordi PSP begynner å få mange interessante og ekslusive titler nå! Forhåpentligvis finner de fleste veien til PS2 etterhvert, og det er kanskje poenget ditt og.

oma

Village Drunk
Annskaffet meg dette spillet i dag på game i Bergen. Meget bra første intrykk, sitter med steelseries headsett og spiller det, og det er egentlig ganske fett, veldig silent hillish. Liker godt det nye kampsystemet også egentlig og grafikken er veldig god etter psp standarder å være. Eneste jeg kan utsette litt på er den høye gå-lyden Travis lager når han går. Virker litt høyere enn den egentlig er?

Uansett, godt førsteintrykk. Skal nok kose meg med dette fremover :)

Blir nok å anskaffe seg etterhvert. Er ikke akkurat flust med gode titler som florer til PSP.
Men denne og Metal Gear Solid P.O rager nok høyt.

Hvordan er det? Silent Hill 2 kvalitet?

oma

Village Drunk
det ser bedre ut enn silent hill 2 på storskjerm på PS3 uten HD prosjektor - om det sier deg noe :p

Men ja, det beste PSP spillet jeg har sett (Syns Metal gear PO ble litt lite detaljert i forhold til dette), veldig nydelig indeed. - dog jeg har ikke spilt så heidundrene mye psp spill.

Vurderer, ja..Kjøpte i dag, men er litt engstelig for å spille. Totalt pussy når det kommer til horrorspill. Men skal vel gå bra, liten skjerm.

Total fucking horror dette. Silent Hill <3

Virker som dette er litt vanskeligere enn 2 og 3, synes jeg har sett den game over-skjermen litt vel ofte. Men veies opp ved at jeg kan kaste brødristere på freaks.