Singstar [Playstation 2]

#2
Hahaha.

Sånn i begynnelsen når jeg leste virket det litt kjipt. I og med at jeg absolutt ikke kan synge, men det hadde jo vært en nachspiel hit. Ingen tvil om det.

Men når jeg kom nedover og det var mer spill og ikke bare den der som viste om du traff rett på sangen så ble det noe helt annet. Dette er en sånn typsik duppedings jeg må ha hehe.
 
#3
Ser gøy ut, men jeg synes ikke at de skulle lage en versjon med nesten bare Pop. De skulle også laget en versjon med Metal sanger. Eller bare tatt med noen Metal sanger. Den eneste kule sangen som var med i Singstar er Ace Of Spades av Motorhead.
 
#5
Definitivt :)
 
#6
Jeg kan virkelig ikke synge, og derfor må jeg nesten ha spillet! Fikk dessverre ikke prøvd det på PSE (var vel det som var plassert ut i de søte, oransje boksene), turte rett og slett ikke. Genial idé er det definitivt, får håpe det blir like bra gjennomført.

Er det første spillet som bygger på denne teknologien?
 
#7
testa det spillet der på PSE, var mye morro. sang ikke rent for fem øre :p
må bli en hit på vorsspiel/ nachspiel. ser for meg kara prøve å komme lyst og høyt nok på i believe in a thing called love f.eks. :D
 
#8
Det skal bli kult å prøve det og, masse nye sanger. Gleder meg!!!!!!!
Vi har Karaoke revolution, og det er kjempe gøy å synge når jeg er helt alene...............
 

EagleJin

Bear Necessity
#9
Ah! Konseptet kan slå an dersom det etterhvert kommer spill med støtte for harddisk, slik at man kan laste ned sanger. Vet om et par som hadde kommet tilbake til konsollen da, ja...
 
#12
Hehe, bestilte det meg nå!! dette ser jo helt rått ut! Garantert moro på fest dette! Kommer når idolfinalen er tror jeg... Et strategisk valg av dem som gir det ut :thumbsup:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#13
Opprinnelig skrevet av soppe@17.04.2004, 18.58
Ø! Det så kjedelig ut, ja ja kansje noe for jenter!
Ja, vi banker opp alle de jævla homofemifriksa som spiller det ass!!!11!!11

Har spillet kommet ut ennå? Så i Off. Britisk PS2-blad at det fikk 9/10 der, jeg er fortsatt like overbevist om at jeg må ha det. :D
 
#14
Må skaffes til fester! :thumbsup:
Høres ut som det perfekte spillet sammen med en vennegjeng.

soppe - No offence, men den holdningen der er bare mer jentete enn spillet :p
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#15
Bra at jeg har brukbar selvironi, for det tror jeg at jeg trenger... ;)
Dette skal jeg garantert ha meg, simpelt, men genialt konsept, og det skal bli en fryd å klikke som en gal på The Darkness sangen :p
 
#16
Hvis vi er heldig får Lakitu det neste uke, og da skal vi synge slik at taket løfter seg.... Syng,syng,syng og vær glad.Syng med den stemmen du har.....
 
#17
Hahaha gleder meg som en unge. Regn med at mange kommer til å få ødelagt hørsel etter å høre meg prøve å komme opp på høyere nivåer. Som Foxy Mary sier så bra, syng med den stemmen du har. Min stemme er så absolutt ikke lagt for synging, men er jeg ute og havner på karaoke bar så synger jeg så ofte jeg kan.
En gang på et nisse party før jul var det karaoke. Siden det bare var inviterte var det mange som ikke våget å synge karaoke grunnet de kjente så mange av dem som var der. Jeg ble invitert av tremenningen min, så det var nesten bare henne jeg kjente, pluss et par kamerater som ble med. Sto der ved baren og sang i evigheter siden jeg var eneste som ville i begynnelsen. Selv om jeg sang som ei kråke som det ble nappet fjær av slo det virkelig ann. Damene digga meg etterpå hehe. Sånn kan jeg absolutt like.
Så når jeg får dette skal jeg invitere damer på fest og synge dem i senk :p
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Liberty X - Just a Little
Mis-Teeq - Scandalous
The Darkness - I Believe in a Thing Called Love
A-Ha - Take on Me
Pink - Get the Party Started
Jamelia - Superstar
Motorhead - Ace of Spades
George Michael - Careless Whisper
Avril Lavigne - Complicated
Petula Clark - Downtown
Sophie Ellis Bexter - Murder on the Dancefloor
Daniel Bedingfield - If You're Not the One
Carl Douglas - Kung Fu Fighting
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Westlife - World of Our Own
Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Madonna - Like a Virgin
Roy Orbison - Pretty Woman
S Club - Don't Stop Movin'
Deee-Lite - Groove is in the Heart
Sugababes - Round Round
Elvis - Suspicious Minds
Busted - Crashed the Wedding
Village People - YMCA
Good Charlotte - Girls and Boys
Blondie - Heart of Glass
Dido - Thank You
Atomic Kitten - Eternal Flame
Blue - One Love

Noen som vet om dette er den endelige lista over sanger eller blir det fler? Kommer ikke helt klart fram i Blagdadet artikkelen.