Siteringa under innleggsvinduet.

Status
Stengt for ytterligere svar.
C

Crizpy

Gjest
#1
Før på gamle spillegal, var det ett eget vindu der siteringa kom når du trykket på "siter" på en annen brukers innlegg.
På den måten synes jeg det var mye mer oversiktelig.
Hvis du vil dele opp emnet, er det bare å kopiere alt opp, og bruke quote taggene.

Jeg synes hvertfall en ting jeg likte bedre på gamle SG kontra det nye.

Er det en mulighet for at det kan komme tilbake?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Jeg stemmer for å beholde det slik det er. Mye mere praktisk at sitatene dukker opp i selve innleggsboksen enn i et ekstra vindu under. Lettere å dele opp sitatet hvis det skulle trenges, og å redigere det i det store og det hele.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#3
Enig. Hvis jeg ville svare på forskjellige deler av et innlegg før, måtte man la første del være i sitatvinduet, og flytte tekst inn i
-tags i hovedvinduet uansett.
 
C

Crizpy

Gjest
#4
Nei, du kunne klipt ut alt og lima det inn i innlegget over. Så bare brukt quote tagger på lik linje som du gjør nå.
Like enkelt, men når du skal sitere et innlegg uten å dele det opp, ser du bare det du skriver i vinduet. Mye mer oversiktelig :tommelopp:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
Men nå, når du trykker på "quote", SLIPPER du å klippe fra vinduet nede og lime inn oppe. Det blir gjort når du trykker på knappen...
 
C

Crizpy

Gjest
#6
De få gangene du skal dele opp ja. Da sparer du 3 museklikk, ctrl+c og ctrl+v.
Men i flesteparten av tilfellene deler man ikke opp innlegget. Og da er det finere å se bare det du skriver :D
 
C

Crizpy

Gjest
#8
Bah, men det var jo så genialt.

Kanskje det er min kjærlek for det gamle SG som får følelsene til å gjøre rare ting :forelsket:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Glad man fant en fredelig (og fornuftig) løsning på dilemmaet. :D

TEH STENGT-NESS.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.