Erketor My life is a void waiting to be filled with burgs 13 Sep 2009 #41 13 Sep 2009 #41 Den stiller sterkt til Spillegal-prisene 2009 ja.
Terje mostly harmless 13 Sep 2009 #42 13 Sep 2009 #42 SirkusMartin skrev: Ta det med ro, jeg hadde ikke vært grei med ham over noen grunn. Klikk for å utvide... Det er jeg klar over. Tenkte at da kan du iallfall holde på uten å få dårlig samv... Nei. Du har rett. Dum tanke.
SirkusMartin skrev: Ta det med ro, jeg hadde ikke vært grei med ham over noen grunn. Klikk for å utvide... Det er jeg klar over. Tenkte at da kan du iallfall holde på uten å få dårlig samv... Nei. Du har rett. Dum tanke.
SirkusMartin σῶμα σῆμα 14 Sep 2009 #43 14 Sep 2009 #43 snekkerfaan skrev: drepa drepa.hold kjeft eller må jeg straffpule anushule ditt med snekker hammeren mi. og du terje,røper du id'en min binder jeg penisen din rundt bateridrillen og trykker på avtrekkeren.hø ikke lett å skrive på handyman gitt. Klikk for å utvide... Eller skrive i nærheten av riktig.
snekkerfaan skrev: drepa drepa.hold kjeft eller må jeg straffpule anushule ditt med snekker hammeren mi. og du terje,røper du id'en min binder jeg penisen din rundt bateridrillen og trykker på avtrekkeren.hø ikke lett å skrive på handyman gitt. Klikk for å utvide... Eller skrive i nærheten av riktig.