Sjekke interesse for DVD-er

D

Doctor Downs

Gjest
Har fått noen DVD-er til jul som jeg hadde fra før av. Grizzly Man (edit: SOLGT) og Des Leben der Anderen hadde jeg fra før, så de nye har jeg ikke tatt av plasten på. Fitzcarraldo (i plast med Burden of Dreams-dokumentaren) og Nosferatu: Phantom der Nacht (åpnet og sett én gang) hadde jeg fra før, men fikk dem igjen i en samleboks som jeg kommer til å ta vare på.

Av de tre er det sannsynligvis bare Grizzly Man og Das Leben der Anderen det kan bli aktuelt å bytte. De andre selger eller bytter jeg her eller med kamerater uansett. Men siden bytting med nettbutikker høres langsomt og tungvint ut (og forsåvidt ikke gir med fryktelig mye mer igjen enn om jeg bytter her) så tenkte jeg at jeg kunne sjekke interessen her før jeg gjør noe. Nosferatu ligger i leiligheten min i London, så den blir ikke sendt før jeg kommer dit, men de andre har jeg her.

Så her er det mulighet for å få med seg fire vidt forskjellige tyske /-ishe schlagere, helst i bytte mot noe du har liggende. Noen interesserte?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg er interessert i Grizzly Man, men jeg kan leie den latterlig billig fra sjappa, så da må du være villig til å la den gå billig (ie, jeg er sikkert en ræva kandidat for salg).

D

Doctor Downs

Gjest
Alle kan fåes for en billig penge andre steder, så jeg er egentlig på jakt etter andre filmer i bytte. Har du noe snas?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Egentlig ikke, de jeg liker beholder jeg, og de jeg vil bli kvitt har jeg ikke hjerte til å prakke på deg. Det er av typen I'll Sleep When You're Dead (Clive Owen) og Brennpunkt Napoli (Fulci-giallo som suger episk penis).

D

Doctor Downs

Gjest
Da var Grizzly Man sendt avgårde til Martin, men følgende tre er fortsatt bytteklare:

- Fitzcarraldo (m/ Burden of Dreams)
- Nosferatu: Phantom der Nacht (Grise-creepy Klaus Kinski-tolking av Grev Dracula)
- Das Leben der Anderen (Ligger an til 100% HOT i Filmtoppen for øyeblikket)

[/frekk bump]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du er ikke tilfeldigvis interessert i å selge meg Das Leben der Anderen...?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er stygt redd for det, gitt. Forrige gang jeg kjøpte film var et Blu-Ray-salg i sommer en gang. Så, øh, med mindre Layer Cake på Blu-Ray frister blir svaret nei. :p

D

Doctor Downs

Gjest
Såh... Seksti spenn? Hakket nyere film enn Grizzly Man, tross alt (og jeg er tom for frimerker).

D

Doctor Downs

Gjest
Da er de dine. Slipper gjerne sending og skit. Tipper vi holder en liten velkommen-tilbake-etter-jul-sammenkomst-slæsj-festus hos meg i januar, så du kan jo ta med deg frøkna og komme da.

Sorry, Yeti!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Shadar is fucking me again. :argh: