Skal bytte HL2

Som det står så skal jeg da Bytte Half Life 2 i morgen (onsdag). Jeg fikk dette til jul og ble dritglad ettersom det er et dritfett spill!
Men dataen min kom ikke overens med det spillet, kom så langt som i introsekvensen av spillet så restarta dataen av seg selv hver eneste gang.
Masse annet drit var feil også.

hvilket spill bør jeg bytte det i?
Helst data, men GC er også aksebtabelt (vansklig ord).

...om du har regga spille via steam? For da har du et problem.... et stooort problem. Du må kan nemlig bare spille HL2 via steam accounten som den en regga til.

Nei jeg har ikke noe annet å si til emne.... sorry hvis det ble off-topic.

Jeg har prøvet alt Ace. Så no hjelp med selve HL2 trenger jeg ikke, bare forslag til hva jeg burde bytte det i.

Poenget hans er at spillet ikke kan byttes. Det kopiet av spillet du har, er nå knyttet opp mot din steam konto, så det er ubrukelig for alle andre enn deg, ergo vil nok ikke butikken ta det inn igjen.

Nei, fordi det rett og slett er en feil med CD-en. Derfor nekter jeg og godta at om de ikke vil bytte.

Du påstår at det er feil med CD-en, etter at du har innstallert det og greier? Du vet at DVD'en ikke brukes etter at det er innstallert ja? Det kjøres fra maskinen din.

Halky

Veteran bruker ;)
Vel han får ikke byttet det i butikken uansett, så lenge den forselglinga er brutt :p Men han kan jo altids prøve og selge det er på forumet.

Hehe, jeg skal få byttet det.

Her er feilene:

-Under innstalleringen av spillet dukket det opp flere errors som sa at det manglet filer den ikke fant fra CD-en o.s.v.

-Dataen restartet under intro sekvensen til spillet da jeg endelig hadde fått innstallert det. Og da snakker vi ikke noen normal innstallasjon.

Jeg krever å få byttet det! Husk at errorene kom jo først ETTER jeg hadde brukt opp CD-keyen.
Spillets feil, ikke min. Jeg skal bytte! ;)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvis produktet du har kjøpt har mangler, har du krav på å bytte det i et nytt produkt. Da får du altså bare en ny CD. Hvis den samme feilen har oppstått tre ganger, kan du heve kjøpet. Men du kan altså ikke kreve å få bytte i noe annet eller å få pengene tilbake.

REDIGERT: Det skrives akseptabelt, Variabel. :tommelopp:

Lodin

Der Waaaah
Hvis det er feil på HL2 DVDen kan du prøve å avinstallere det og heller laste det ned med Steam. Tar en del tid, men det bør funke.

Med Valves rykte, kommer du ikke til å få en dritt. Du kommer heller ikke til å få bytta det. Skal du laste det ned fra Steam må du betale full pris.

Men, det samme skjedde med meg når jeg lastet ned spillet. Spillet kom til Introscenen også låste det seg. Jeg prøvde vel 5-6 ganger også virka det plutselig. Da kunne jeg spille til jeg kom til et visst sted også stoppet spillet og det stod: Error file 234242345390 kan not be marked as read. Og hele dritten stoppa. Jeg ga faen for CS S virketihvertfall så jeg gadd ikke å gjøre noe med saken. Så 3 uker senere tenkte jeg at jeg skulle prøve igjen på pur faen (hadde bare tenkt å lese hva som stod i feilmelidningen, før jeg sendte mail til Valve) Men var plutselig ikke feilen dere lenger og jeg kunne spille så mye jeg ville.

Nja, Du kan jo prøve å Uninstalle hele greiene, legge inn steam på nytt og Laste ned Hl2 Install greiene gjennom steam, noe du kan når du har regga keyen din. (hvis jeg ikke tar helt feil) <_<

Opprinnelig skrevet av Tyrion@28.12.2004, 21.35
Skal du laste det ned fra Steam må du betale full pris.
154833​
Nei, det må han ikke. Han har allerede betalt for spillet. Det eneste han trenger er CD-keyen som følger med spillet og en brukbar linje.

Men hvor laster jeg ned innstall fila fra Steam? Er det nødvendig ettersom innstall fila allerede er på CD-en?