Skal Faktisk kjøpe meg en GC.

Jeg tenkte og kjøpe meg en gamecube... Hvor er det billigst?

Skal også ha en freeloader, resident evil 4, Mega man anniversary collection (IKKE X MEN CLASSIC).

Fint om noen kunne hjelpe meg og finne beste priser på dette...

Spelbutiken har Mega man Anniversary collection inkl freeloader for 419+porto og evnt toll.(spillet kom bare i USA og JAP.)

Takker og bukker for hjelp

Go Get Em Tiger!!

Tror ikke du får det stort sett billigere enn dette her :
NGC NINTENDO GAMECUBE INKL. MARIO KART DOUBLE DASH
995,-

Where ?

Elkjøp seff :p

Kilik

Lokal moderator
Siba har Gamecube til 599,-.

Play.com har Freeloader til £12.99 (ca. 140 kr.) inkludert frakt.

Elkjøp har Resident Evil 4 til 349 kr.

Lodin

Der Waaaah
Nå skal det nevnes at Capcom bæsja på lokket med den Mega Man samlinga. Av en eller annen grunn presterte de å bytte om hoppe- og skyteknappen slik at det er omtent klin umulig å spille.
See, Capcom farmed out this collection to Atomic Planet, a studio who earned its chops with ... well, the hell if I even know. But for reasons I'm entirely unable to grasp, these geniuses placed the jump button to the left of the fire button. This might sound absurdly nitpicky to some, but this was a very unnecessary change. It's always fire to the left of jump. Always always always. This button layout is seared into my thick head, and I can't for the life of me adjust to anything different. This wouldn't have been so frustrating if we were dealing with adventure games instead or something, but since all you ever do in Mega Man is shoot and jump, it's crippling. [/b]
Ewwww... :kvalm:

Tusen takk for hjelpen!

Ja jeg veit de gjorde det.. men mega man skal spilles på nintendo konsoll mener da jeg.. er ikke så lett og få tak i de gamle spilla.. og om jeg gjør det er de jo RÅdyre.