Skal nettverksproblemer påvirke en karakter?

CyberK

Finner ikke på noe.
Motsatt, mann. Motsatt. Jeg refererte for det første til flerspillerdelen (som ikke har en hiistorie, såvidt meg bekjent). Du hevdet at det var en dårlig ting at de ikke hadde helt kliss makne våpen (Riflemanklassen i flerspiller), m.a.o. at det ville blitt bedre om det var mindre historisk korrekt. Men om begge sidene var likt utstyrt, ville det blitt som... CT vs. CT i Counterstrike.

Les posten min litt nøyere neste gang. Eller prøv å husk det du selv skrev i anmeldelsen.

Jeg har vel ikke snøring på om det er Kar98 eller G43 som er det "historisk korrekte" våpenet, jeg likte bare ikke at den ene varianten må lades om etter hvert skudd. ;)

G43 og Garand er vel heller ikke kliss makne, på samme måte som at M4 og AK47 ikke er kliss makne i CS.

Vrient spørsmål. Jeg tror i hvert fall det lønner seg å følge litt med på hva problemene kan skyldes. Jeg har ofte problemer med å koble meg til Xbox Live-spill, men det er jeg nesten helt trygg på at er internettleverandøren min, eller den trådløse ruteren, eller noe, for det gjelder samtlige Live-spill. Og når det fungerer fungerer det (alt jeg har prøvd i hvert fall) glimrende.

Noe annet blir det hvis det virker som om linjene er for dårlige eller serverne for treige eller noe. Men uansett kan du aldri gi noe annet enn en bedømmelse av hvordan det fungerte da du anmeldte spillet. Som vi har sett legges jo flerspillerservere ned etter noen år uansett, så en omtale som mener å ha "sannheten" om onlinedelen vil da plutselig bli tatt med buksa på knærne.

Tricky, og nettopp litt av grunnen til at jeg ikke liker online-flerspillerkonseptet så alt for godt ... for jeg vet at hvis jeg vil finne fram igjen et onlinespill ti, tyve, femti år seinere, så vil det neppe kunne være det samme. Og det plager meg litt, for jeg har for mange spill allerede til å rekke gjennom alt innen jeg blir pensjonert.