Skamprylts bytteemne.

Som dere sikkert har skjønt er jeg villig til å bytte bort noen av mine fantastiske spill, og det lyder som følgende:

PSX:

Tomba - Mangler manual, men ser ellers fint ut.
Spyro The Dragon
Spyro 2: Gateway To Glimmer
Spyro: Year Of The Dragon

PC:

The Elder Scrolls IV: Oblivion - Collectors Edition
Knights of The Old Republic
Knights of The Old Republic 2: The Sith Lords

Nintendo DS:

Metroid Prime: Hunters

Spyro spillene bytter jeg ikke bort mot lite, for det er spill som har betydd mye for meg i barndommen, og det røsker faktisk litt i hjerteroten å bytte de bort. Får alltid dårlig samvittighet når jeg bytter / selger noe jeg har fått av foreldrene mine, så kom med gode tilbud.

Er intressert i diverse DS spill, men også Dragon Quest VIII: The Journey Of The Cursed King og alle Castlevania spillene på GBA.

Jeg har følgende DS spill:

Another Code: Two Memories
Castlevania: Dawn of Sorrow
New Super Mario Bros

Ehm, jeg har ikke sagt at jeg vil bytte bort noen av DS spillene, men jeg har skrevet de opp slik at dere vet hva jeg allerede har, slik at dere ikke byr noe som jeg uansett bare svarer nei på. :D

Nja, ser pakken bra ut? Og som sagt; jeg bytter ikke noen av DS spillene, så du må nok finne deg noe annet i emnet mitt som vi eventuellt kan bytte. :D

Hm, jeg vil gjerne bytte den mot enten Tombi, Spyro 1 - 3, Oblivion: Collectors Edition eller KOTOR 2 eller Jedi Academy. Hva sier du, Alex? :D

Et helt nytt, dobbelt (to spill), begrenset opplag GBA-spill til en verdi av 400 kroner mot ti år gamle PSX-spill? Nei takk. Spyro får jeg for 30 kroner på bruktsjappa. PC-spilla er gamle de og. Skal du kunne matche må du gi meg enten Metroid eller Mario, som har samme butikkpris.

Tomba og de tre Spyro spillene er ikke så veldig vanskelige og få tak i, men de er banna bein vanskeligere å finne til en rimelig penge enn den Castlevania double pack tingen din, som jeg har sett på den lokale EB Games til 199 kroner. Og Oblivion: Collectors Edition i perfekt stand er da ikke gammelt?

Har du sett spillet mitt til 199 kroner på EBGames? Du kødder? Jeg finner det vanskelig å tro da dette er i et begrenset opplag, er to spill og faktisk er helt nytt. Selv har jeg kun sett det til 400 de få plassene jeg har sett spillet.

Edit:
Forresten så har jeg alle spillene dine untatt DS-spilla.

SITAT(Skamprylt @ 30.05.2006, 22.27) 6844
Hm, jeg vil gjerne bytte den mot enten Tombi, Spyro 1 - 3, Oblivion: Collectors Edition eller KOTOR 2 eller Jedi Academy. Hva sier du, Alex? :D
[/b]
Er det Tomba eller Tombi? Er det Tombi så vil jeg veldig gjerne kjøpe det. Om du ikke vil selge så har jeg noen Disney-spill til PSX å tilby deg.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
SITAT(Alex @ 30.05.2006, 21.26) 6821
Circle of The Moon finner du uansett til femtilappen overalt. Denne pakken her er derimot splitter ny og bittelitt hard å få tak på.

(...)

Har du sett spillet mitt til 199 kroner på EBGames? Du kødder? Jeg finner det vanskelig å tro da dette er i et begrenset opplag, er to spill og faktisk er helt nytt. Selv har jeg kun sett det til 400 de få plassene jeg har sett spillet.
[/b]
? Koster skarve 200 hos VG+ Knallhardt.

Tja, ventet nok at VG+ skulle ha spillet ja, såpass seriøse er de jo. 40 dollars er dog den vanlige GBA-prisen deres, så jeg vil ikke påstå at det er videre billig. Spesielt ikke når spillet kommer over tollgrensen (ubetydelig på akkurat den siden). På samme måte som man også finner Mario og Metroid til nesten samme pris. I likhet med her i landet, hvor alle disse spillene koster det samme.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så... du begrunner "vanskelig å få tak i" med at det er få butikker som har orket å bestille det inn?