[Til salgs] Skarp katana lagd i kina(japanske må sertiviseres av japanske myndigheter)

demake

Seksuelt godteri
#2
Jeg har så mange spørsmål
 
#4
Det er riktig balansert, smidd lagvis og er skarpt.. men folk på finn har nok bedre kjøpekraft enn denne så den forsvinner vel denne også når jeg lager en på finn.
 
#6
kan skaffe japansk sertivisert også men de starter på rundt 50.000kr. Jeg er vantil å selge ting for 3-4 mill + .. er nok mer proff selgr enn shady dud takk.
 
#9
man skatter ikke av brukte varer man selger selv, noen unntak som feks salg av bolig man ikke har bodd i et av de to siste årene.. Og på ting man gjør på hobby basis er det også høye grenser før man skatter.

Men som de fleste andre skatter jeg når jeg jobber\leier ut på airbnb osv.
 

demake

Seksuelt godteri
#10
Men som de fleste andre skatter jeg når jeg jobber\leier ut på airbnb osv.
Er airbnb’ene like skitne som det rottereiret du har vist bilder av?
 

demake

Seksuelt godteri
#11
Er det bare meg eller føles denne tråden ut som glanstid-SG? Jeg vil rette en stor takk til @ZorgX for å endelig ha vekket dette døde forumet til live igjen.
 
#12
Pleier alltid å vaske dagen før eller samme dag som personen kommer så alt er strøkent :) er bare 65kvm så bør gå på 5-6timer.

Men akkurat nå venter jeg på pære til projektoren min og jeg har en demontert kaffemaskin der fra ei kaffe sjappe.. som jeg renser og skal selge på finn.
 
Sist redigert: