Skate inntrykk

#1
JAAA! endelig demo på nedlastning her. Gleder meg som fan til å teste demoen ..tror jeg aldri har glede meg så mye til en demo før :v:
 
#3
ser ut som serverene har stoppa litt her.
stått på 69% i en god stund nå :grine:
 
#4
Var demoen noe bra ? Utdyp.
Har ikke anledning til å teste det ut selv, dama har venninne besøk i stua.

Det ødelegger all sjanse for en "religiøs" opplevelse man kan få fra et spill :p
 
#5
Har ennå ikke fått testa det pga serverene til MS er så jævla emofitter :argh:

Jeg lasta ned sånn ca 11.15 så stoppet det kl 13.20 når den hadde komt på 80% så prøvte jeg på ny å da var det jo helt kaos så jeg ga opp å tenkte jeg skulle heller vente til nå i kveld.
Laster ned nå på nytt, har gått 34% på en time <_<

typisk at ting blir fucka på de kuleste demoene :grine:
 
#6
masse krøll her og, blitt disconnecta et par ganger og den har stoppa opp.. Er på 34%, og jeg startet laste ned for mange timer siden.
 
#7
Da fikk jeg faktisk ned demoen, etter 5 timer.

Nå har jeg ikke tid til å skrive så mye, men jeg kan si det at kontrollene virket veldig ræva til å begynne med, det var nesten helt umulig å få til noe, men etter en liten halvtime med spilling begynner jeg å få til litt. Og jeg kan si at det er mye mer tilfredsstillende å få til en Nollie til boardslide i .skate enn det er å få til en tripple kickflip quadruple impossible to revert one wheel manual pop shuv it til human dart i Tony Hawk.

Gleder meg til å få prøvd mer i mårgen.
 
#8
Kontrollene var nokså ræva ja, men tror det er en vend-deg-til sak på det.
Ellers så likte jeg demoen nokså godt, syns det kan ble litt for vanskeligt og kamera vinklene sugde litt pikk av og til. Det ene som og var minus at du ikke kan gå av brette, det savne jeg fra Tonje Hauk.

Ellers kongespill, spesielt for dem som vil ha et realistisk skatespill. Kjøper dette garantert ^_^
 
#9
Må først og fremst si at jeg likte skate. :)

Førsteinntrykket er at det er mye mer hardcore enn for eksempel Tony Hawk-spillene. Det jeg mener med det er at kontrollene er mye vanskeligere å lære og ikke minst mestre. Alt må planlegges i større grad. Jeg liker at kontrollsystemet etterligner hva man faktisk gjør på brettet i virkeligheten. De som skater eller har skatet selv (som meg) kjenner seg fort igjen. Alt i alt et friskt pust i genren.

Tviler på det blir et kjøp dog, er så mange storspill rundt hjørnet at skate kommer i skyggen

Her er et bilde over gestures:

 
#10
Testet dette hos en kamerat igår, og jeg må si, dette er noe av det råeste jeg har spilt på lenge. Er meget stor fan av Tony Hawk serien, men den har helt klart tapt seg i de senere spillene. Helt sinnsykt bra kontrollsystem på dette, og er et garantert kjøp så snart en får kjøpt en 360.
 
#11
Selv om jeg sleit skikkelig må jeg si kontrollene var lovende. Føltes ganske organisk måten man kontrollerte både brett og kropp. Fikk aldri helt taket på det den halvtimen jeg spillte, men til gjengjeld vil nok gode triks være mye mer tilfredstillende når man først får det til. Må nok prøve det litt til før et evt kjøp, men absolutt lovende.
 
#12
Endelig fått xboxen tilbake, og det feirer jeg med å teste dette spillet..
Og jeg må si er er ufattelig imponert over virkelighetsfølelsen EA endelig har klart å levere i et spill.

Som folk har sagt tidligere, trenger kontrollene en del tid å bli vant til.. men damn, det lønner seg.

A first day buyer for sure :)
 
#13
Irriterende frustrerende kontroll til å begynne med, til man skjønnte litt hva hele greia var. Litt vanskelig å omstille seg fra Tony Hawk kan man si. Men så gikk det til faktisk deilig følelse av å ha litt kontroll og det hele føltes ganske naturlig, helt til man skulle beregne og greier da dette var veldig frustrerende og man til slutt bare fant ut at man skulle teste noe annet istedet. :$
Var uansett friskt med nytenkning, og spes. hyggelig at det var EA som fant ut dette. Kontrollene minner meg i stor grad om Fight Night serien faktisk, så helt nytt er det vel egentlig ikke. Tror neppe det blir kjøp på meg heller, ettersom det er så mange andre spill man heller vil teste og fenger litt mer. Men demoen er verdt å teste for all del. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Jeg for min del lot meg glede over at kontrollene fungerte så bra, men lot meg samtidig ergre over at strukturen i spillet er identisk med den i Tony Hawk-spillene; komplett med digre, pulserende ikoner over oppdragstriggere.

En ting som hadde vært kos, var om man fikk en treningsmodus hvor en liten plansje viste hvordan man måtte bevege stikka for å få til et optimalt triks, slik at man lettere kunne få det inn i muskelminnet; tilbakemeldingene fra selve spillet er så uklare at det er vanskelig å se når man gjør det bra. Jeg skjønner at det er slik for å gi et mer realistisk preg til spillet, men jeg synes ikke det klaffer helt.

Og en annen ting som hadde vært stas: Hva med muligheten til å kunne lage sine egne oppdrag? Man tegner en skatelinje over så mange hindre, gaps og rails man ønsker, og spillet gir bonus for å holde seg til linja. Klart; eksperter vil kunne ødelegge ræva til alle andre med enorme poengsummer, men gjør det så mye? Hvis poenget er at man skal kunne skate fritt, synes jeg en sånn modus er en god ide.
 
#15
Jeg tror Skate. kommer til å skille seg mer fra TH-serien en det har gitt inntrykk av til nå. Mens Tony Hawk har sakte begynt å hente seg inn fra den forferdelige retningen med double-backflip over the raging bull, har Skate litt mer av skatefeelingen i behold. Det at høyre thumbstick fungerer som basis for alle triks, gir en mer realistisk følelse ettersom ollien faktisk er det viktigste grunnelementet for en skater.

Jeg er fortsatt skeptisk, men etter et par runder med demoen og kanskje bli litt mer vant til kontrollene, tror jeg det kan bli en rimelig bra opplevelse.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Mener du manuals? :)usikker:) Isåfall, jepp. Hvis du mener noe annet, aner jeg ikke. :p
 
#18
Tror han mener litt mer avanserte ting, noe ala Rodney Mullen.

Men ja, lurer selv på om det går an. Noen som har fått til Darkslide? Har prøvd å ta en Ollie på en rail, ta en veldig late kickflip for å snu brettet opp ned med jeg bailer bare. :(
 
#19
Nei han mener sånn freestyle-tricks ala Pogo, Boneless, Primoslide, Casperslide og sånt, men nei det er ikke muligt for det.

edit: shit, Karl var før meg..
 

oma

Village Drunk
#20
kjipt at det ikke er så mye flatland da, er jo muligheter for å manualle en del og ta flipper fra manual into manual osvosv, men hadde likt om det var pogo, boneless osvosv

uansett, meget fett spill ^