Skate

feytus

deep space 9mm
#1
Nå har vel dette spillet både en online-tråd og en nyhetstråd, men det skader vel ikke med en til om selve spillet? Jeg venter fremdeles på å få det i posten fra Zailor.no (treige jævler), men spiller demoen til døde. Noen som har noen tips å komme med?

Hvordan kan man f.eks. flippe med brettet under et rail mens man selv hopper over railet? Har sett at det er mulig, men har ikke fått det til selv. Er det bare timing? Så også at det ble nevnt i en annen tråd, men ingen som svarte på det; er darkslide mulig?

Post alle finurligheter og triks du måtte ha dratt, filmer osv her! Fy faen, for et spill! Og jeg har som sagt bare demoen foreløpig, haha.
 
#4
Prøv å gjør dobbelflip enn vanlig kickflip når du skal ta hippie flip(flipe under rail) som det egentlig heter, det skal vist være mye enklere.

Når du skal spinne rundt f.eks hardflip360 så hold inne right stick til høyre eller venstre da vil du få skjappere spin.
 
#5
Jeg tok dobbel. Prøvde lenge på enkel kickflip. Men faen as. Det var vanskelig å time den riktig :p - Ellers så var egentlig den "one-footed" greia bare tilfeldig, rakk liksom ikke sette foten ordentlig ned på før grinden var ferdig - Så jævlig tøft ut da :p
 

feytus

deep space 9mm
#6
Spillet er jævlig fett, men enkelte ganger er kameravinkelen og de jævla idiotene som går på fortauet ekstreeeemt irriterende.

Noen som veit om det går an å snu på cap'er? Filleting, men mye fetere å ha cap'en bak-frem. :p