Skies of Arcadia Legends

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#1
Går det ann å spille videre etter at man har runda spillet? Rundet det for noen dager siden og da the end rullet over skjermen skjedde det intet mer... hadde likt å fullføre Discoveries loggen og fullføre Wanted lista!

kommer til å poste noen fler spm. etter hvert!
 
#2
Såvidt jeg husker så ble jeg ganske irritert over at det ikke funka..
Men husker ikke helt, mulig det var noe annet jeg ble pissed på :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#4
Noen som har noen tips på åssen jeg skal slå vize og gjengen? Jeg tar jo nesten ikke dmg, men det gjør faen meg de!!
 
#5
du kan jo alltids lvle opp... gjør du minimal med dmg så er det stor sjanse for at du enten er for svak, eller trenger å oppdatere våpnene dine....

Strategi: ta ut onde Fina først, magien hennes er veldig sterk. kast delta shield hver runde for å minimere skaden.... du kan også få fina til å kaste lunar clensing(eller hva det nå heter som gjør at motstanderen mister all buff effekter de måtte ha). når du er ferdig med onde fina så ta onde Aika... hun tåler mer men skal være overkommelig... sist tar du onde vyse.. Ikke angrip med vanlig attack da han har en counterattack move på det som skikkelig svir....

Oppsummering:
Fina: support kasting + debuff motstanderen
Aika: delta shield til ihverfall onde fina er død, kan brukes til onde aika er død også
Vyse: primær damage dealer, angrip helst med spesialer(ihvertfall på onde vyse)
Enrique: sekundær damage dealer(brukse som vyse) bruk eventuelt sword of justice eller hva det nå heter...

Rekkefølge:
Onde Fina -> Onde Aika -> Onde Vyse

håper dette hjelper..
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#6
Øker ikke vanskelighetsgraden proposjonalt med din egen a? det var det det stod på gamefaqs. er det ikke bedre [ bruke Drachma med hans Spirit Charge? hjelper med aa faa opp spiriten samt 0ke defensen hans.

Hvorfor er det saa jaevlig mange discoveries? vanskelig aa finne alle...

faens f0kka dritt tastatur...
 
#7
Drachma? har du han da ? isåfall så er det smak og behag.. men det kunne være en fordel å bruke spirit chargen ja, ihvertfall hvis du har pirates wrath.... Ang om vanskelighetsgraden øker med din egen vet jeg ingenting om, men vill antatt at den ikke gjør det... Dessuten så ville jeg uansett sjekke om du kunne oppgradere våpnene dine...

Hvorfor det er mange discoveries kan jeg desverre ikke hjelpe deg med.... Men siden du allerede er kjent med gamefaqs vil jeg tørre å påstå a de kan hjelpe deg med å finne alle(les faq seksjonen)...

Jeg kan heler ikke hjelpe deg med tastaturet...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#8
*****SPOILER*****

har du ikke kommet til siste del? på slutten kan du velge om du vil ha med Drachma, gilder eller enrique!


*****SPOILER*****

Vanskelig å oppgradere våpnene når bortimot alle er optimale...
Forresten så øker lvlen på bountiene også! er på level 55, rundt der...

Hvor langt har du egentlig kommet i spillet egentlig?
 
#9
hehe tja, hvis du tar med dreamcast versjonen så har jeg "runda" spillet et 2 sifra antall ganger.... Det har bare aldri falt meg inn å vente til slutten med å ta dobbeltgjengerene... tar de alltid med en gang jeg får den jalla tittelen... Så hvis du har otimale våpen og har høy lvl så er det bare buffe ditt party, debuff dobbeltgjengerene og følg rådet mitt over.. Det virker ihvertfall for meg...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#10
problemet er at jeg regner med at jeg ville klare aa drepe alle med et saant "full-spirit-angrep" ikke blue rogues, men det andre! problemet er bare at de alltid klare aa knocke ut Fina naar hun ikke blokker til fordel for aa heale alle med Lunar Winds! for det er da alt gaar til haelvete for da maa jeg uansett bruke lunar winds igjen naar jeg har ressurectet henne! noe som gj;r at jeg aldri klarer aa faa full sp!

Beklager det engelske tataturet, som du ser mangler jeg alle bokstavene etter Z!
 
#11
hører du ikke etter ? hvis du er høy lvl, har gode våpen så skulle det å følge rådet mitt være en walk in the park.... kjør delta shield block/eller buff med Fina og med vyse så ta pirate's wraith... den beste spesialen hans. Det skal ikke mange av de til før ihvertfall onde Fina tar kvelden og det er hun som er verst.... da har du en igjen Enrique/Drackma/Gilder som du enten kan bruke til å heale buffe(ved bruk av potions), fokusere på spirit eller angripe....

og nei, du dreper ikke alle med en full spirit attack... Verken blue rogues eller prophecy

Ps. hvis Fina er for svak til at til at hun tåler å bli angrepet hvis hun ikke blokker så fa en annen til å ta seg av healinga.... ikke bruk unødvendig spirit points.. spar alt til vyse og aika(pirates wrath ogdelta shield)