Skijump/Skispringen

#1
Mulig jeg er sær, men har faktisk storkost meg en drøss med timer med RTL Skispringen-spillene på PS2.
Etter at PS3 kom på markedet så håpet jeg på at de skulle fortsette med serien også der, men dengang ei.

Vet noen om det finnes muligheter for at denne serien skal gjenoppstå? Og joda, jeg vet man kan hoppe i OL-spillet, men dessverre så var den hoppinga der totalt ubrukelig. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4

Altså, seriøst, Deluxe Ski Jump or bust.

Sånn ellers er det jo kult at det slenger innom nye folk. Ikke fullt så kult at de fleste innlegga det resulterer i er innholdsløse oneliners det ikke går an å svare noe på, men men.
 
#6

Altså, seriøst, Deluxe Ski Jump or bust.

Sånn ellers er det jo kult at det slenger innom nye folk. Ikke fullt så kult at de fleste innlegga det resulterer i er innholdsløse oneliners det ikke går an å svare noe på, men men.
Joda, Deluxe er kult det, men det er ikke på PS3 :sukk:
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#7
Altså. her om dagen tenkte jeg på det klippet der og så etter en gylden mulighet for å bruke det her, også kommer du, bare fordi jeg ikke er så aktiv denne kvelden og bare...

Jeg skal drepe deg Yetipants. D;





:)

neida.

joda.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Léon er den beste filmen, så jeg vil påstå det var et ganske seriøst svar.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#16
Kan vel si såpass at du får ihvertfall ha lykke til, så får vi se hvor lenge du holder.
 
#20
Det her så nesten litt kult ut?


Dette derimot..


Musikken var fantastisk, då. På ein EG ER FULL PÅ GRAND PRIX-måte.

Alternativt, prøv denne:


Ah, google..