Skip ohoi!

arrrrg må produsentene dingle fra rånokken før solnedgang

Den blir ikke støttet av meg, vaffal.

[/skinnhellig]

Jippi, endelig en god nyhet... :D
*tuller*

:tommelned:

Lodin

Der Waaaah
Ah den bruker hard-disken for å lese av spill! Første gang jeg hørte om denne greia fikk jeg intrykk av at det bare var en forhelliget "swap-disk", noe som ikke hadde funka siden PS2en reseter seg når du åpner den.

Opprinnelig skrevet av Lodin@28.05.2004, 15.02
Ah den bruker hard-disken for å lese av spill! Første gang jeg hørte om denne greia fikk jeg intrykk av at det bare var en forhelliget "swap-disk", noe som ikke hadde funka siden PS2en reseter seg når du åpner den.
Slike konsepter funker da på PS2. Jeg har en DVD Region-X liggendes*. En CD som gjør det mulig å spille DVD-er fra hvilken som helst sone på PS2. Man bare velger hvilken sone man skal se, også åpner skuffen seg automatisk. Du putter i DVD-en, og konsollen resettes. Etterpå starter DVD-en som vanlig, uten problemer.

* Låner på ubestemt tid av Hyulvinji og Red Hawk

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av SortUlv@28.05.2004, 15.09
Slike konsepter funker da på PS2. Jeg har en DVD Region-X liggendes*.
Regner med at det er fordi PS2en ikke er så nøye med DVD filmer. Hvis du vil swappe spill må du bruke en flip-top mod.

Kilik

Lokal moderator
Interessant, det fikk jeg lyst til å prøve. Har en 40 GB som jeg ikke bruker liggende i et skap.

Selve DVD-spilleren på PS2'en min begynner å synge på siste verset. Tar 3-4 ganger lenger tid en normalt å loade et spill og ofte henger det seg når jeg booter et spill, så jeg kunne hatt bruk for det her...