skjeldene/vanskelig å få tak i spill

#1
Inspirert av ICO2/Colossus emnet starter jeg denne tråden hvor vi kan diskutere skjeldene perler og spill som kommer til å bli verdt mye en gang i tide. Så langt har jeg fått med meg at ZoE2 og ICO er ganske vanskelig å få tak til PS2. Ett kjapt søk på ebay viser at disse spillene ligger på rundt 30-35 pund. Noe som er ekstremt høyt for såpass "gamle" spill i denne generasjonen



samle fetisjister report inn
 
#2
Jeg har søkt litt rundt omkring, og jeg har funnet ut at en samle versjon av Zelda: Wind Waker er umulig å få tak i ny. De av dere som har en fabrikkforseglet versjon av dette spillet, send PM.

En annen ting jeg skal gjøre er å kjøpe en forseglet Halo 2 limited edition å se om samleverdien øker med årene. :p
 
#5
det til PSX, ellers så går platinum av FFVII får rundt 500 på spiderman
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Spidermans priser teller ikke. De overpriser det meste.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#7
Norske priser på "skjeldne" spill er helt på trynet. Nordmenn betaler ekstremt mye for å eie noe de synes er skjeldent. FFVII originalt, brukt får man som oftest for 100-200 kroner i utlandet. Jeg kjøpte selv en strøken kopi for rundt 100 kroner når jeg var i Glasgow. FFVII kommer nok aldri til å bli verdt mye. Sorry.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Nå var det vel egentlig snakk om denne generasjonen, men jeg greier ikke la være å nevne Panzer Dragoon Saga, som går for relativt greie priser på eBay, men som jeg skaffet for en skarve hundrelapp :D

 
#10
Kingdom Hearts Final Mix (original-versjonen) går nå for over 350 kroner stykke på ebay, men det er vel ikke akkurat sjeldent siden man kan få tak i det nytt på for eksempel play-asia.

Angående Silent Hill så kjøpte jeg et helt strøkent eksemplar (original) for rundt en 100-lapp på ebay, så det er nok ikke så veldig sjeldent.
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Rez til PS2 (og sikkert DC og) er en relativt sjelden vare. Ikke umulig å få tak i riktignok, de har alltids noen brukte kopier hos amazon.co.uk til rundt 30 pund. I statene er det derimot klin umulig å få tak i. På Ebay går de alltid for rundt hundre dollars.
Derfor er det alltid kos å kunne vifte med min kopi.
 

Sancti

Terrorkatt
#12
Rez til PS2 kjøpte jeg hos Expert for 199,- ... det var vel i vinter en gang. :confused:
 
#14
WoW: CE blir verdt noe etterhvert, så det gå for 2500 på qxl en gang...